RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Arabamızın Başına Gelenler!

    
       Merhaba arkadaşlar, geçen hafta Yiğit “Ben anneannemi özledim, gidelim.” diye tutturdu. Hazırlanıp arabamıza bindik, eh düştük yollara… Biraz ilerledikten sonra arabamız, “gaz bitti” diye sinyal verdi, gittiğim güzergâh üzerinde olmadığı için ben de geri dönüp tanıdık otogaz istasyonuna gitmeye karar verdim. Sağa sola dönüşlerde arabadan garip sesler geliyordu, biraz korkarak arabayı sağa çekip tekerlere baktım, çamurluk davlumbazı yerinden yana kaymış, dolayısıyla o garip sesler oradan geliyordu. Neyse gazımı almaya gittiğimde ilk önce servise davlumbazı yaptırdım, “zorlanmayla olmuş” dediler, gazımı aldım tam çıkarken gaz bitti sinyali tekrar yanmaya başladı. Biraz şaşkın biraz da korkak tekrar girdim istasyona ve sahibi Fevzi abiye olanları anlattım. Sağolsun hemen her yerine baktırdı ve “gaz geçişi yok, servisine götür” dedi. 
     Akşam eşimle birlikte Ford servisine götürmeden önce arabamızı iyice inceledik ve baktık ki arabanın üstü çiziklerle dolu, yanları derin çiziklerle kavlamış ve kıl-tüyle doluydu ama en önemlisi sol çamurluğun altı koparılmış ya da parçalanmış gibiydi. Çıldırmak üzereydik artık, ne olmuştu bir gecede arabamıza akıl-sır erdiremedik. Arabanın fotoğraflarını çekip, kaskoyu aradık, durumu izah ettik ve hemen servisine götürdük. Servisteki görevli “Ben bundan 3 kere daha görmüştüm” dedi ve bize nasıl olduğunu açıkladı. Sonucuna inanamayacaksınız, biz bile hala şoklardayız… 
     İşte sonuç: Arabamızın motor kaputunun içine kedi kaçmış ve bir köpekte onu çıkarmak için arabamızın çamurluğunu dişleriyle parçalamış, tırnaklarıyla her yerini çizmiş, bazı yerlerini dişlemiş ve gaz kablosunu koparmış… 

     Çok acayip değil mi? Biz de çok şaşırdık, nasıl olur böyle bir şey deyip duruyoruz hala? Arabamız bir hafta serviste kaldı, tamir oldu ve çok şükür durumu gayet iyi. Herhalde bir süre daha kedi ve köpek lafı etmeyiz de duymayız da… Hayat sürprizlerle dolu, buna en değişik örnek…

     Sevgiyle kalın ve böyle sürprizlerle hiç karşılaşmayın canlarım…

19 yorum:

  1. İlk kez böyle bir şey duyuyorum! Ciddi bi şey olmadan servise gitmeniz iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım. Kırık olan yeri bir köpeğin yaptığını hiç düşünmemiştim, nasılda parçalamış hayret valla.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.Allah korumuş en azından bir şey olmamış size.Ama gerçekten çok tuhaf bir olay olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun canım..Daha önce babamın arabasınıda kedi girmişti.Özel ustalar çağırıp kediye birşey olmasın diye itinayla çıkarılmıştı:)ama köpeğin çıkardığını ilk senden duydum..

    YanıtlaSil
  5. aaaaa, kimin aklına gelir, arabaya kedi kaçacak, köpek de onu çıkartmak için arabayı yiyecek....çok geçmiş olsun canım, hayatımda duyduğum en acayip şey bu, inşallah bir daha gelmez başınıza...

    YanıtlaSil
  6. Bisey olmadan atlatmisiniz ya canim önemli olan bu :) öptüm canim..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Size bir şey olmasında. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. aaaaaaaaaa
    arabanın motor kısmına fare girdiğini duymuştumda bunu yeni duyuyorum
    ALLAHtan size birşey olmadan iş hallolmuş

    YanıtlaSil
  9. Hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar, ben de bu yaşıma kadar böyle bir şey duymamıştım, demek ki bu da oluyormuş...

    YanıtlaSil
  10. çok şaşırdım demek bu kadar şey bir köpeğin yüzünden oldu ama Allah korumuş. Büyük geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  11. Hayatımda böyle şey duymadım, ne kadar ilginç. Çok geçmiş olsun canım benim. Bu arada buluşmaya benide ekleyebilirsin. Çok öpüyorum,ayrıca yakışıklı Yiğit'ciğimide mıncıklıyorum. Görüşmek üzere........

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler kızlar, evet bir kedi ve bir köpek canım kızıma bunları yaptı malesef :D Otoparkta o kadar varken bizimkini seçmişler...

    YanıtlaSil
  13. Tatlım, çok geçmiş olsun. Bunlar olabiliyor maalesef. Geçen yıl bir arkadaşımızın başına gelmişti aynı olay çok şaşırmıştık o zaman.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler canım, demek ki bizden başkaları da varmış...

    YanıtlaSil
  15. çok ilginç, motora yavrulayan kedi duymuştum bir kerede
    dendenAK

    YanıtlaSil
  16. görür görmez tahmin ettim kedi bakımından türkiyenin en zengin şehrinde oturduğumuzdan bmyle şeyler sıksık gelir burda başımıza. çok geçmiş olsun allah can sağlığı versin

    YanıtlaSil
  17. Dendenim ben artık hiçbir şeye şaşırmıyorum cnaım :D

    Ece, ben ilk defa duydum, demek ki oralarda oluyomuş...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...