RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

1 Haziran 2017 Perşembe

Gerçek mi?

          Merhaba blogger dostlarım💗

          Sizlere kokulu taş yaptığımı hatta çok da severek yaptığımı anlatmıştım değil mi😇

          Şimdi de sizlere yeni kalıplarımla yaptığım gofretlerimi göstereyim😍





           Ben bu modellere ba-yıl-dım 😊 Çok değişik fikirlerim var bu modellerle ilgili 😃 Her gören "gerçek mi?" diye soruyor hem de renklerini ve taş gibi olduğunu gördüğü halde 😃

           Bayram öncesi bunlardan hediyelikler hazırlayıp gittiğim ya da gördüğüm arkadaşlarıma, dostlarıma hatıra kalsın diye bu el emeği kokulu taş gofretlerimden vermek istiyorum 😀

          Şimdilik kalın sağlıcakla 👋


4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kokulu taş ilk kez duyuyorum çok şirin, elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar tasarımlarınız ve blogunuz çok hoş :) Takipteyim. ben de beklerim:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...