RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Nisan 2013 Cuma

AHŞAP KESİM HARFLER – ELANUR…

                Merhaba arkadaşlar, şimdi de size teee eşim gitmeden önce kesip, yapıp gönderdiğimiz hatta sahibinin odasında kullanmaya başladığı “ELANUR” harflerini göstereyim… 

 
               Sevimli Elanur’un anneciği Yeşim hanım kızının odasının duvarları için, bana, pembe – beyaz renklerde, 20 cm yüksekliğinde harfler sipariş vermişti. Duvarının da fıstık yeşili olduğunu belirtmişti. 


 
            Ben de istekleri doğrultusunda bu harfleri hazırladım :D Kız çocuklarının odaları daha renkli daha cıvıl cıvıl :D Elanur’un odası da eminim çok şirindir… Güzel günlerde kullan sevgili Elanur :D Ayrıca Yeşim hanım bu harfleri duvara asılmış halini de bana gönderdi sağolsun, bu şekilde geri dönüşler de beni çok mutlu ediyor, teşekkürler…

                     Çocuk odalarına çalışırken daha çok eğleniyorum, ayrı bir heyecan ve zevkle çalışıyorum… Onların objelerinde sınır yok hem de eğlenceli malzemeler ve süsler ile çalışıyoruz… Eminim benim gibi düşünen ve çocuklara yönelik çalışan arkadaşlar da bana katılıyorlardır…

 
                   Eğer sizler de böyle özel kesim ürünler, farklı kesimler sipariş vermek isterseniz bize mail adresimizden ya da facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz…

                                                          shd@sibelinhobidunyasi.com & “Sibelin Hobi Dünyası

                  Evet canlarım şimdilik bu kadar :D Sevgiyle, mutlulukla, sağlıcakla kalın…

3 yorum:

  1. Çok güzellll,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. merhaba 4,5 cm buyuklugunde ahsap ekru veya beyaz vedat ısmıne ıhtıyacım var sız yapabılıyormusunuz.
    bu arada 1,2 gun ıcınde olabılır mı .

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Sibel hanım.sonunda izleyiciniz olabildim.Bir türlü giremiyordum sitenize.Çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz.Ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...