RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

26 Haziran 2010 Cumartesi

Bir süre burada yokum arkadaşlar :D



     Bilindiği gibi yarın sabah yola çıkıyoruz inşallah... Eşyalar hazırlandı, bavullara yerleştirildi, hediyeler ayarlandı, gezi listesi tamamlandı hayırlısıyla yarın İstanbul yollarına düşüyoruz :D

     Bir değişiklik ise cumartesi günü önce Kocaeli'ne gidip bir gece orada kalacağız ve oradan İstanbul'a geçeceğiz. Hayırlısıyla çok eğlenceli bir gezi olacak diye düşünüyorum, hadi bakalım :D

     Yaklaşık 5 gün buralarda olamayacağım, yazılar ve yorumlar yazamayacağım ama sizleri çok özleyeceğim. Beni unutmayın olur mu?

    Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum canlarım...

8 yorum:

  1. Sibel'ciğim, güle güle gidin. Çok güzel zamanlar geçirin :) Biz burdayız, döndüğünde görüşürüz. İyi eğlenceler size :) selametle...

    YanıtlaSil
  2. kocaeline uğrayıp ta beni görmeden mi gideceksiniz:)) hayırlısıyla gidin dönün inşallah. bol bol da eğlenin. bol da fotoğraf çekin emi:))

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller tatlım.istanbula gelmişken edirneye geçiverseniz ya...nagice

    YanıtlaSil
  4. Güle güle git güle güle gel canım. Herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  5. Dendenim, Yeşimcim, AtölyeKedici hepinize kocamcan kocaman teşekkürler kızlar.

    Sarı Melek, ben sana telefonumu mail atayım eğer yakınsak seni neden görmeyeyim ki tabi ki sana da sarılmadan gitmek istemem :D Öptüm...

    Nagihancım aslında eşim de oraya geçsek mi demişti ama zamanımız yetmez diye düşündük ama gönlümüz seninle güzelim eğer bir delilik yaparsak neden olmasın canım benim :D

    YanıtlaSil
  6. bu çiçeklerden bu sene alıp balkona ektim bir sürü çok arsızlar hemen de büyüyorlar ama yapış yapış biraz rahatsızedici balkonda olduğu ve balkon da dar olduğu için mebcuren çarpıyoruz da :) ama rengarenk görüntüleri nefis
    tatiliniz süper geçsin : )

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...