RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

18 Haziran 2010 Cuma

Ertelenen İstanbul Maceramız ...

    
     Merhaba arkadaşlar, bu hafta sonu büyük bir ihtimalle gitmemiz kararlaştırılan İstanbul gezimizi bir hafta daha erteledik. Bu sefer de Yiğit rahatsızlandı. Dünden beri ara ara ateşi çıkıyor ve yola çıkmaya cesaret edemedik. Olsun her işte bir hayır vardır deyip haftaya allahın izniyle gitmeyi düşünüyoruz.

    Dört gözle oralara gitmeyi, gezmeyi ve tabiki sizleri görmeyi ümit ediyorum. Sizleri çok seviyorum ve sağlıcakla gidip gelmeyi diliyorum. Şulecim, Nilgüncüm sizleri arayacağım canlarım, telefonumu bekleyin güzeller...

    Sevgiyle kalın canlarım...

8 yorum:

  1. canım geçmiş olsun inşallah kısa zamanda iyileşirde yolculuğunuza çıkarsınız. sen temayı beğenmeyince yine değiştirdim :)) yorumunu bekliyorum canım

    YanıtlaSil
  2. tamam canım benim biz beklerizz; yeterki sağlıkla sıhhatle olun.. acil şifalar diliyorum... muckkk

    YanıtlaSil
  3. hiiiii, istanbula mı gidiyorsunuz?
    ben oradayken gitseydiniz ya, çelebim gibi 15 dakika da seni gelir görürdüm bari:((((

    yiğitciğe geçmiş olsun canım benim, güle güle gidin gelin inşallah, ben de ankaraya gelirim artık seni görmeye:))))

    YanıtlaSil
  4. Çok üzüldüm canım ya çok geçmiş olsun. Doğru herşeyde bir hayır vardır.

    YanıtlaSil
  5. Tiryakicim teşekkürler canım...

    Baharcım, teşekkürler güzelim bu arada blogunun teması öncekinden daha güzel olmuş, oh be bizi çiçekler karşılıyor içimiz açıldı :D Sağolasın beni dikkate aldığın şekerim...

    Celebim hayırlısıyla geldiğimizde sana sımsıkı sarılmak istiyorum canım, görüşürüz...

    Acemicim Ankara'ya mutlaka bekliyoruz canım, öptüm yanacıklarından...

    A.Kedicim teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  6. Sibelciğim mimledim seni kabul buyurursan çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  7. Tatlım çok geçmiş olsun. İnşallah Yiğit daha iyidir.

    YanıtlaSil
  8. TEşekkürler teyzesi şimdi çok şükür daha iyi...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...