RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

1 Mart 2010 Pazartesi

En Son Gelen Kartpostallar..

 

     Bunlar da bana en son gelen kartpostallarım, sevgili arkadaşlarım içlerine sevgilerini ve heyecanlarını koyup taaa oralardan bana kuşlarla göndermişler… Ben yüzümde mutluluğun verdiği gülümseme ile açtım ve evime, dünyama kabul ettim…

     Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ederim canlarım benim. Umarım en kısa zamanda yüz yüze görüşmek fırsatı da buluruz.  

     Bu kartları ve gönderen arkadaşlarımı sırasıyla 10 marifetteki rumuzlarıyla tanıtayım bu arada:

En üstteki kart Banu ablamdan,

Üst soldan birinci kart Sudeduru’dan, soldan ikinci kart küçükgüneş’ten, soldan üçüncü kart adadenizi’nden,

Alt soldan birinci kart Yeniyol’dan, soldan ikinci kart dilevser’den ve soldan üçüncü kart ise Beyazkkelebek arkadaşımızdan.
 

Ellerinize, gönüllerinize sağlık canlarım… Böyle bir etkinlik ile birbirimizi az da olsa tanıdık ama ben sizi sevdim güzeller…

Sağlıcakla kalın…

4 yorum:

  1. kendi kartımı görünce nasıl sevindim. bende yarın topladıklarımı yayınlayacağım. şans getirir inş.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler yetenek-sizin ya da küçükgüneşciğim :)

    Tiryakiciğim şimdiye kadar gelen kartlar bunlar uzun zamandır bana gelen giden yok, ben de artık yayınlayayım merak etmesinler dedimdi. Sen ne zaman gndermiştin acaba?

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.istersen sana gönderirim anahtarlıkları hiç sorun değil.bana maille adresini yollaman yeterli..
    yeterki gönüller hoş olsun..

    YanıtlaSil
  4. Tiyakicim epey olmuş göndereli, niye gelmedi o zaman, yoksa birileri mi aldı bana gelen zarfı, çok üzülürüm yoksa, vallahi canım sıkıldı şimdi. Ben bi araştırma yapıyım binada...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...