RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

22 Ekim 2010 Cuma

Yardım, Bu Peçetelerden Var Mı?

     Merhaba arkadaşlar, uzunca bir aradan sonra yine sizlerleyim bu gidişle ancak hafta sonları buraya gelicem... Bildiğiniz gibi ahşap boyama kursuna gidiyorum, akşama eve kendimi zor atıyorum ve Yiğit ile ilgileniyorum, onun için bilgisayarın başına geçemiyorum. 

     Bir zamanlar peçete etkinliğimizde bana bu peçetelerden gelmişti, kullanmaya kıyamamıştım ama kursta peçetelerle çok güzel aksesuarlar yapıyoruz; tepsiler, panolar, kutular... Bu iki desende peçetelere ihtiyacım var, desenleri çok güzel çıkıyor canlı gibi özellikle ikinci resimdeki peçeteden yaklaşık 4 tane ihtiyacım var, takım yapmak istiyorum da...

     Desenleri çok güzel değil mi? Eğer mümkünse bu peçetelerden istiyorum ya da bana markalarını, nereden alındığını yazarsanız da olur. Şimdiden teşekkür ederim canlarım...



      Ayrıca bana bu peçeteleri gönderen arkadaşlara da buradan kocaman sevgilerimi gönderiyorum, teşekkürler...

12 yorum:

  1. sibel şu laleler ve leylakların olduğu peçete muhteşemmiş bayıldım valla eminim çok güzel şeyler çıkartırsın sen

    YanıtlaSil
  2. Sibelcim 2. olan gerçekten bir sanat eseri, inşallah devamını bulursun.
    Bu arada bu peçeteleri keserken mesela çiçeğin o incecik sapını kesmek çok zor olmuyor mu? yoksa biraz etrafından pay vererek de kesebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  3. çok güzellemiş hakikaten, markasını yazarlarsa buluruz, kimden gelmiştiki sana

    YanıtlaSil
  4. Benim gönderdiğim peçeteler ama ne yazıkki elimde 2-3 tane kaldı Tepe Home dan almıştım geçende de vardı sanırım bulabilirsin sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Morinekcim çıkarıcam güzel şeyler de bi bulabilsem kerataları :D

    Melikecim inş. bulurum canım teşekkürler. Peçeteleri keserken sıfırdan keseceksin canım pay vermeden yoksa çok çirkin bir görüntüsü oluyo, mümkün olduğunca dibinden kes canım...

    Yetenekcim arkadaş yazmış kendini canım...

    Herşeyden azıcık, çok çok çok teşekkür ederim canım hemen Tepe Home yapmam lazım, merci en azından tam takım yapayım bari...

    Banu ablacım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Birincisi şık düğmede var:)

    Ama aralarda.

    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  7. inşallah bulursun peçeteleri tatlım..ben hep düz renk kullanıyorum..mimlendin bu arada beklerim :) öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  8. çok güzelmiş bu peçeteler :) ben de ismek'in ahşap boyama kursuna gidiyorum. DAha 1 tepsi 1 de peçetelik boyadım :)

    YanıtlaSil
  9. Adsızmelek teşekkür ederim gidersem ilk işim almak olacak ayrıca ikincisi de tepe home da varmış, çok teşekkür ederim canlarım bilgileriniz için...

    Çatı katı senden yorum aldığıma sevindim canım ayrıca teşekkür ederim, mim olayına da bakıcam en kısa zamanda...

    sahikacım senin eserlerini de görmek isterim, sende güzel şeyler çıkarırsın eminim...

    YanıtlaSil
  10. Yine ben adsız:) İkincisini Moda Çarşısı alt katındaki ahşap boyamacıda buldum. Üç tane aldım. Gidersen hala var:)

    YanıtlaSil
  11. Adsız arkadaşım teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...