RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

13 Haziran 2011 Pazartesi

 


Sevgili Ankaralı dostlarım, nihayet beklenen gün geliyor, 23 Haziran Perşembe günü saat 12:00'da İKEA Ankara açılıyor... 

Hepimize şimdiden hayırlı uğurlu olsun... 

Benim gibi İKEA'cı olanlara harika bir haber oldu bu...

3 yorum:

  1. haydi gözünüz aydın canım..bu arada bende iğne oyasını öğrendim ve geliştiriyorum,çok güzel işler yapmak için bu sene kursa devam edicem inşallah..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Ankara nın da çok ihtiyacı vardı İKEA'ya :D off neler çıkarırsın sen iğne oyasında kim bilir, görürüz biz de :D

    YanıtlaSil
  3. amanın harika bir haber ben de arada düşünüyordum ne zaman açılacak bu ikea diye...istanbulda yaşarken ve sonra fethiyeden istanbula her gittiğimde en çok gittiğim yerdir ikea:)))
    23 haziran perşembe günü saat 11:55 orada olurmuşum:)))
    sağol canım:)))

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...