RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

18 Eylül 2011 Pazar

Bugün Benim Doğum Günüm Canlarım:D

Resim buradan alıntıdır...

Merhaba arkadaşlarrrr, bugün benim doğum günüm şaka gibi yahu :D


Bugün ben böyle pasta istiyorum :D


 ya da
 
ya da böyle :D

Neyse eldeki imkanlarla tatilda kendime pasta yapacağım, sonraki postta yazarım (inş.)
Doğum günümü kutlayan herkese şimdiden kocaman teşekkürkler ediyorum ve siz sevdiklerimle daha nice mutlu yıllar geçirmek istiyorum.

Sevgiyle güzelliklerle kalın canlarım...

6 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun! Sevdiklerinle birlikte nice uzun, mutlu, huzurlu yaşlara... ;)

    YanıtlaSil
  2. tlamışım bu postu:((
    yeni yaşınız kutlu olsun, sağlıklı, huzurlu güzel bir ömür dilerim:))

    YanıtlaSil
  3. off canım benim yaaa postunu nasıl görmedimki ben? üzgünüm.geç oldu ama doğum günün kutlu olsun arkadaşım.yeni yaşın sağlık,mutluluk,başarı ve güzellik adına ne varsa sana getirsin.çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Deniza17 teşekkür ederim hep birlikte inş.

    Lolipucum teşekkür ederim canım...

    Elişi Defteri teşekkür edeirm...

    Alanaycım hepbirlikte güzel yıllarımolsun inş. canım. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. nice mutlu güzel yıllara güzel yaşlara, yaratıcılıkla dolu olsun tüm geçen güzel yıllar

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...