RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

22 Kasım 2011 Salı

MERHABAAAA...


     Merhaba arkadaşlar, bir süre internetin gazabına uğradık, yaklaşık 3 hafta internetimiz yoktu, telefondan da kısa süreliğine girebiliyordum ve resim yükleyemiyordum, onun için uzun bir süre sizlerden ayrı kaldım. Çok özledim sizleri, yorumlarınızı, bloglarınızı, yazılarınızı…

     Neyse buralardayım artık, kurslardan kalan zamanlarımda sizlerle hobilerimi, yaptıklarımı, gezdiklerimi, el emeklerimi sizlerle paylaşacağım… Kurslar derken açayım biraz :D, “Ahşap Boyama” kursuna devam ediyorum, bir de “İşaret Dili” kursuna yazıldım, herhalde haftaya başlar. Yani hafta içi her günüm dolu, süper bişi yahu :D Neyse diğerleri de bir başlasın, andrenalinim artsın, hareketli, enerjik, hızlı tabi biraz da yorucu günler beni bekliyor, olsun ben boş duramam zaten :D

     Artık tatilden bu yana yazamadıklarımı biraz geçde olsa sizlerle paylaşırım, şekerler…
Hadi bakalım sevgiyle sağlıcakla kalın canlarım…

1 yorum:

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...