RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Gününüz Kutlu Olsun...

                    Bu oğluşumun anaokulunda yaptıkları "Anneler Günü" faaliyeti, çok güzel ve harika bir hediye. Okurken çok duygulandım, gün boyu ağladım, çerçeveletip odasına asmayı düşünüyorum :D İyi ki bu kreşe göndermişim harika etkinliklerle bizleri musmutlu ediyorlar :D 

               Bugün "Anneler Günü" ve bütün bayanların anneler günü kutlu olsun... Doğuştan gelen özellik olan "Annelik Duygusu" bütün bayanlarda vardır, onun için anneliği sadece anne olmuş kişilere değil, bütün bayan arkadaşlarıma yakıştırıyorum... 

                 Dün mübarek üç aylara girdik ve akabinde acı bir olay da yaşadık... Allah vefat edenlere rahmet, acılı ailelerine de özellikle annelerine de sabır versin... 

                Allah kimseyi evladından, çocukları da anne-babasından ayırmasın... Sevgiyle kalın canlarım...


5 yorum:

  1. Aynı el izinden veyazıdan çerçevelenmiş haliyle benimde oğlum anaokuluna giderken yapmış ve anneler gününde bana hediye etmişti..Bende çok duygulanmıştım okuyunca ve hala okudukça duygulanırım..Anneler günün(m)üz kutlu olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Anneler gününüz kutlu olsun....

    YanıtlaSil
  3. seninde kutlu olsun sibelim.yağızı da öpüyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Harika bir hediye almışsınız siz de. Aynısını benim kızımın okulunda da yaptılar ve bütün aileleri mutluluk gözyaşlarına boğdular. Ben de kendi blogumda bu duygularımı paylaşmıştım. Bu vesile ile aizin de anneler gününüzü kutlarım

    YanıtlaSil
  5. Siz de çok güzel bir hediye almışsınız. Çok benzerini de benim kızımın devam ettiği okulda da hazırlamışlardı ve geçtiğimiz hafta yaptıkları Anneler Günü kutlama gösterisinden sonra bizlere verdiklerinde salondaki tüm anneler gözyaşları içinde kalmıştık ve ben de duygularımı kendi sayfamda paylaşmıştım. http://artikkizimicinoruyorum.blogspot.com/2013/05/braktgm-izler-de-azalyor.html. Şimdi, bu güzel hediye için uygun çerçeveyi arıyoryum, odama asacağım, ve sanırım, kızımın çeyizinin ilk parçası olacak bu hediye:)

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...