RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

10 Aralık 2013 Salı

Blogumun Doğum Günü Bugün, 4 Yaşında...



 
       Canlarım, bugün blogumun doğum günü. Sizlerle çok güzel 4 sene geçirdim, yeni dostlarım, farklı hobilerim oldu ve bugünlere geldim... Ahşap boyama aşkım ile kendime yer edindim ve eşimi de bu camianın içine aldım, bana tam destek hep destek oldu allah razı olsun :D 

       Bol bol paylaşımlarda bulunmak, fikirleşmek, gülüşmek, daha da büyümek blog açmamdaki hedeflerimdi, hepsini başardım, hatta ailecek görüştüğümüz harika dostluklar kurdum, tanıştım ve iyi ki de blog açıp sizleri tanışım diyorum canlarım. 

    Bu sene içinde arada insan görünümlü vahşi hayvanlarla da karşılaşmadım değil ama onlar da bana tecrübe oldular, öyle gereksizleri hayatımda tutmuyorum, çok da TIN yani :D

               İyi ki varsınız, Sizleri Seviyorum...

         Sevgiyle, sağlıkla daha nice yıllar beraber olmak ümidiyle musmutlu kalın canlarım :D

16 yorum:

  1. Canım içimden geçenleri yazmışsın...İyi ki açmışsın blogunu bu sayede seni tanıdım. Nice nice yıllarda birlikte olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzun doğum günü kutlu olsun.Hayallerinizi gerçekleştireceğiniz yeni,güzel bir yıl diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Bu harika blog sayfasına ve zarif sahibesine nice nice yıllar! İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  4. nice uzun seneleri olur inşallah :) iyiki sende blog açmışsın bizde seni ve bloğunu çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara ablacım, daha sık yayın yap ama olur mu:)

    YanıtlaSil
  6. nice yıllara Sibelcim, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. Nice nice seneleriniz olsun inşallah bizde görelim sizin gibi o günleri sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. blogunun yeni yaşı kutlu olsun. nice senelere.
    bol bol güzel paylaşımlarınla:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hep beraber nice bloglu yıllara.

    YanıtlaSil
  10. nice yıllara hep birlikte inşallah

    YanıtlaSil
  11. nice uzun yıllar birlikte olmak dileği ile.....

    YanıtlaSil
  12. nice uzun yılları olsun bloğunun sibelim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. bu arada telefonumu değiştirince numaraların çoğu gitti.beni bir ara arayıp telini verirsen sevinirim.öptüm.

    YanıtlaSil
  14. Nice güzel paylaşımlara Sibelcim.

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...