RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

7 Mart 2017 Salı

Kokulu Taş Çerçevelerim

Merhaba Canlarımmm,

Sizlere 2 senedir severek yaptığım diğer hobim Kokulu Taş & Sabunlarımdan bahsedeyim :D


Bu sevimli çerçeveler ve güllü kalp ilk çalışmalarımdan sayılır :D

İlk önce Rengarenk Tuhafiye de gittiğim workshop ta öğrendiğim kokulu Taş ve Sabunları daha sonrasında kursa giderek yeni ve farklı tekniklerini öğrenerek hem de çoooooook severek yapıyorum :D

Ayrıca aldığım sipariş ile de  kendimce süsleyip sahiplerine gönderiyorum :D

Ben ahşap boyamayı çok seviyorum o benim vazgeçilmezim ama her el emeği yapan kişilerin farklı hobileri de öğrenmesi gerekir tabi içinin attığı yeni el işleri olursa daha güzel olur :D

Devamlı aynı işler yapmaktan sıkılınca (ki benim de başıma gelir bu durum) bu tür farklılıklar hayatımıza, hayallerimize, hobi yelpazemize ve yaratıcılığımıza farklı bakmamızı yeni projeler yapmamızı sağlar :D

Hem ahşap hem de kokulu taş ve sabunlarım ile burada sizlerle olacağım inşallah....

Sevgiyle musmutlu kalın canlarım..










2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, bende arada sıra acemi işi bir şeyler yapıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor Sibelcim, güle güle kullanılsın...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...