RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

16 Nisan 2010 Cuma

Çok Sevimli...





     Arkadaşlar, çok sevdiğim Figen Ablam bana bu mesajı göndermiş ben de bi baktım sevimli bicirik bişi var, çok tatlı, hem demonitörümü temizliyor :D sizlerle paylaşmak istedim. Hemen bir bakın derim ben :D...

     Cuma'nız hayırlı olsun, gününüz hep böyle gülücüklerle geçsin...


     Sevgiler canlar...



Resim buradan alıntıdır...

2 yorum:

  1. Günaydın, hayırlı cumalar sana da.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Fadiş, ben de şimdi seni izlemeye almıştım, yorumunu görünce çok sevindim canım..

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...