RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

17 Nisan 2010 Cumartesi

Çöp Kovası Yenilemesi…

     
      Merhabalar, beni artık tanıyorsunuz arkadaşlar, eşyaları sade kullanmayı pek sevmiyorum ve onları süslemeyi tercih ediyorum. Hatırlarsanız bir yazım da büyük çöp kovamı stickerlarla yenilemiştim ve burada yayınlamıştım. Şimdi de tezgâh üzerindeki küçük çöp kovamı, büyük kovama uygun olsun hem de sadelikten biraz kurtulsun diye sticker ile süsledim. Tezgâhta artık yeni almış gibi duran bir kovam oldu, iyi ki şu stickerlar var, değil mi arkadaşlar?


     Nasıl olmuş güzeller, görüntüsü değişmiş değil mi?



     Sevgiyle kalın canlarım…

6 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuş. Yeni haliyle güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Atölyekedicim,

    Tiryakicim iltifatın için teşekkürler ;D

    Canlarım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok cici olmuş..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gülşahcım, yeni gördüm yorumunu kusura bakma canımcım...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Çöp kovan gerçekten cıvıl cıvıl olmuş, güle güle kullan. Ayrıca bloğuna bayıldım, içinde herşey var o da cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Aslıcım, güzel düşüncelerin için de sağol. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...