RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

29 Temmuz 2010 Perşembe

Yaşasın 205 kişi olmuşuz...



Sibel'in Hobi Dünyası 205 kişilik bir aile olmuştur. 
Saygılarımla arz ederim...

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ederim canlarım.
Beni sizler var ettiniz, gönüllerinize sağlık...
:D 


Dipnot: Bu arada rakamı yazdığım taşları yakında yapacağım ayna süslememde göreceksiniz, haberiniz olsun. Sevgiler...

5 yorum:

  1. ne güzeeeeeeel, inşallah 2500 kişi olursun canım arkadaşım:)))))))

    ben daha 77 kişiyim, üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü:(((((

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Işılcım, canım benim... Ben de öyleydim bak nerelere geldim, merak etme sen daha çok olursun bu gidişle marifetli boncuğum :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. benim kendi güzel yüregi kendinden güzel arkadaşım 2005. izleyici yazına yorum yazarım inşallah. seni çok seviyorummmmm.

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrikler :) nice 205000 lere :)

    YanıtlaSil
  5. Ecelerin ecesi teşekkürler arkadaşım ama o rakamları görürmüyüm bilmem canım :D

    Teşekkürler Yeşimcim...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...