RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

7 Eylül 2010 Salı

Bunlar da Yeni Transferlerim...

     Merhaba arkadaşlar, bu gördükleriniz de yeni yaptığım peçete transferleri. Ben bu tekniği çok seviyorum, alıp elime boyamı, peçetelerimi hangisini yapsam, ne renk yapsam diye düşünürken birden bire çıkıveriyorlar ortaya... Çok eğlenceli ve zevkli bir işmiş, herşeyi boyamak, yenilemek çok hoşuma gidiyor. Artık ev dışına da bu tekniği kullanarak birşeyler yapıyorum hem benden bir hatıra kalıyor hem de el emeğim olduğu için anlamlı bir hediye olduğunu düşünüyorum. Hele ki insanların değer vererek kullandığını görünce daha da mutlu oluyorum.

    Bakalım güzel olmuşlar mı? :D

İlk Halleri...
Boyanmış Halleri...
Yenilenmiş Halleri...
    Yemek yaparken muhakkak kullandığımız, devamlı elimizin altında olan tuzluğum da bu yenilemeden nasibini aldı, ben çok beğendim yeni halini... Kapağını da boyayacağım en kısa zamanda, komik kaldı biraz...

Yeni arkadaşı ile birlikte...
     30 Ağustos'ta Kırşehir’e gittiğimiz de teyzemden de aldım boyanacakları, dedim ya herşeyi boyayasım geliyo, tepsisi, bıçaklığı ve teneke kutularını da getirdim gelirken, boyandı, peçete transferi yapıldı ve verniklendi. Şimdi de teyzemin gelip almasını bekliyorlar. Tepsisini benim tepsimle aynı yaptım, ben çok sevdim bu kalpleri ama malesef bu peçetem bitti, şimdi her yerde gözüm bu peçeteden arıyor. Herşeye yakışıyor bu desen zaten kalp desenlerini ayrı severim. Bu peçeteyi Tiryaki Hobi den almıştım Tiryakicim rica etsem bana peçetenin markasını söyler misin canım? Herhalde bayağı alırım bu desen peçeteden :D Ayrıca bu peçete olayını çok seviyorum, kışın bol bol yün alıyordum şimdi de peçeteye sarmış durumdayım :D Ne olacak halim bilinmez :D Neyse çok uzattım, bakalım teyzoşunkiler nasıl olmuş?

 
     Teyzemin bahçe evi kırmızı ağırlıklı,  şehir evi ise kahve tonlarında bu desenleri de onun için seçtim. Güle güle kullansın...
 
     Bir de boyutlu boya almanı vakti geldi diye düşünüyorum, bu yaptıklarıma biraz hareket katmak için... İşte bu kadar, arkası yarın :D

     Sevgiyle kalın canlarım...

11 yorum:

  1. Harika olmuşlar. Kahverengilere özellikle bayıldımm. Güle güle kullansın teyzeniz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sibeliiiim, hepsi muhteşem olmuş, ellerine sağlık. Bu işe ben de el atacağım, beni aşka getirdin, bodrumda biiiir sürü eski var, sen bodruma girmemiştin geldiğinde, kaçırdın orayı:))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim eline sağlık benimde minnoş oğlumun mama kutuları var bir türlü atamadığım salça kutularına benziyor yaklaşık 60 tane yapışkanlı kağıtlarla kaplamayı düşünüyordum en iyisi boyamakmış çok beğendim kullandığın boya markası ne acaba bide sprey vernikmi kullandın şu kırmızı kalpli peçeteyi bende öğrenmeliyim öğrenince haber verirmisin bende alayım

    YanıtlaSil
  4. her biride ayrı güzel olmuş teyzoşda eminimki çok beğenecektir

    YanıtlaSil
  5. şekerim.... tatlımmmmmmmmmmmmm
    harikalar çıkarmışsın yine.. ellerine sağlık muck

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık hepsi çok güzel görünüyor;)

    YanıtlaSil
  7. Minihobi teşekkürler canım senin gibi marifetli birinden bunları duymak güzel şekerim...

    Banu ablacım tüh yaaa tabi hazineleri göstermedin dimi :D canım ablam hepsi ellerinden öper biz de bakarız artık. Kolay gelsin. Yardıma ihtiyacın varsa bi koşu geleyim :D Teşekkürler...

    Morinekcim (yaw sana da böyle hitap etmek istemiyorum ama napıyım :D) boyalarımı sağolsun evimizi boyayan ustadan aldım, su bazlı akrilik boya, normal vernik kullanıyorum yani akışkan olanından. Peçeteyi de öğrenince sana söylerim şekerim. Ayrıca mama kutuları daha düzgünoluyor bunalrdan bir kaçı ondan. Şimdiden ellerine sağlık, yardıma ihtiyacın olursa yaparız güzelim :D Teşekkürler...

    Sevimcim teşekkürler...

    Tiryakicim teşekkürler canım, yaw bu peçetenin markasını verebilir misin, bi de nerden aldın şekerim, ben her markette bakınıyorum ama bulamadım...

    Celebim canımın içi teşekkürler...

    BYDG teşekkürler güzelim...

    YanıtlaSil
  8. Bu peçete tekniği mükemmel bişey. Ben de yapmak istiyorum ama hiç deneyimim yok. En iyisi sen bir postta bu iş için gerekli malzemeleri bizim anlayacağımız gibi yazarsan sanırım hepimizin hoşuna gidecek. Hem belli mi olur,bakıyosun kulak boynuzu geçiyormuş:))))

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık...hele tuzluğa bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. bende boyayı soracaktım hepsi güzel ama bıçaklığa bayıldım çok düzngün gözüküyor boyası felan

    YanıtlaSil
  11. Melikecim, yeter ki isteyin ben sizlere elimden geldiğince anlatırım canım, bu arada boynuz kulağı geçsin o zaman daha mutlu olurum inan...

    Alanay teşekkür ederim canım...

    Lerzancım, su bazlı akrilik boya kullanıyoruz bu işler için, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...