RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Eylül 2010 Pazar

Veeeee Kazanannnn...

     Eveeeet nihayet çekilişimi tamamladım ve sizlere sonucu açıklayorum. Çekiliş postumda da yazdığım gibi sonucu Yiğitimin parmakları belirledi, teşekkürler bebeğim.

     Öncelikle hediye çekilişine sponsor olan Teknomağaza.com sitesinin sahibi Fatih Bey'e buradan tekrar teşekkür ederim. 

     Çekilişimize toplam 62 arkadaşımız katıldı, hepinize kocaman teşekkür ederim arkadaşlar. Kendimce çekiliş takip listesi hazırladım, tek tek kontrol ederek çekilişe dahil ettim ve katılan herkese birer numara verdim. Kura kağıtlarına da bu numaraları yazdım, en sonunda da Yiğit çekilişi gerçekleştirdi.



Ve Kazanan...

3 numara ile "UĞURBÖCEĞİ"

     Uğurböceği (ismin uğur getirdi bak :D) en kısa zamanda bana adını, soyadını ve adresini mail atarsan sevinirim.  Yarın kargoya verilecek, onun için acele etmen lazım.

     Şimdiden Güle Güle Kullan Uğurböceği...

   Kazanamayanlar üzülmesin, hediye çekilişlerim devam edecek arkadaşlar, haberiniz olsun, beni takipte kalın... Sevgiler...

8 yorum:

  1. tebrik ederim uğurböcüğü:)))
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. aaaa çok sevindim.ve şaşırdım.teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Hadi bana gerekli bilgileri mail at da bayramdan önce hediyen eline geçsin güzelim :D

    YanıtlaSil
  4. Uğurböceği aldım bilgilerini canım, hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  5. uğurböceği tebrik ederim..Bize şans yine gülmedi:))

    YanıtlaSil
  6. Birgün mutlaka güler Gülşahcım, ben hediye verme işini devam edicem, beni takip et :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Nihancım teşekkür ederiz.

    Tiryakicim ben de senin kızı yerim :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...