RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

13 Kasım 2010 Cumartesi

Bayram Kartım Geldi...

 
    Merhaba arkadaşlar, bir süre önce sevgili arkadaşımız "Yeni Gelin'den İnciler" "Kalpleri bağlar, kartpostallar" etkinliği yapmıştı ve ben de seve seve katılmıştım :D Unutulmaya yüz tutmuş geleneğimiz olan bayram kartları göndermek arkadaşımız sayesinde tekrar gündeme geldi, eğlenceli ve heyecanlı bir şekilde de sona erdi... 

    El yapımı kartpostalları birbirimize gönderdik, bu şirin ve yüzde bir gülümseme bırakan kartpostalı da bana sevgili arkadaşım Fuska gönderdi. Ellerine emeklerine sağlık Fuskacım diyorum ve ben de kocaman sevgilerimi gönderiyorum...

   Sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. ne güzel hiç haberim olmamış... yılbaşı için de yaparsanız bende katılmak isterim:))

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğime gösterdiğiniz ilgi ve destek için ben de bir kez daha teşekkür ederim,İYİ Kİ VARDINIZ!!!Etkinliğimizi merak eden herkesi buraya beklerim.

    http://yenigelindeninciler.blogspot.com/2010/11/kartpostal-etkinlgimize-dair-her-sey.html

    YanıtlaSil
  3. Yasemincim aslında benim de suçum var haber vermeyi unutmuşum yoğunluktan, inş. bir dahaki sefere sen de katıl zevkli oluyo :D Yılbaşı fikri güzel onu da sen ayarla bari eğer istemezsen ben alabilirim :D

    Yeni gelin herşey için teşekkür ederim, emeklerine sağlık güzelim...

    YanıtlaSil
  4. kartı yayınlamışsınız bile. bana henüz kart ulaşmadığı için biraz geride kalmışım. etkinlikte maksat birbirimizin yüreğine dokunabilmekti ve etkinlik çok keyifliydi. yüzde bir gülümseme yaratabildiysem ne mulu bana.

    umarım bu etkinlik dostluk köprülerine vesile olur.

    Belki görüşemeyiz :)) iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  5. o zaman yıl başı için senden haber bekliyorum::)))

    YanıtlaSil
  6. Ne şeker bir kart böyle:) Ben de benimkini gönderdim de, gelecek olanı bekliyorum merakla...
    Böyle ikili gönderme de güzel olmuş, biz 10marifette herkes herkese göndersin yapmıştıkta, 36 kart hazırlamıştım, ama çok zevkliydi, hem hazırlamak, hem gelen kartların güzelliği:))

    YanıtlaSil
  7. Fuskacım ellerine sağlık tekrar, evet gelir gelmez yayınladım, çok güzel ve heyecanlı bir etkinlikti ayrıca senin gibi marifetli birinden böyle cici bir kart almak daha da güzeldi... Bence de güel bir dostluğa köprü oldu, sevgiler ve iyi bayramlar canım...

    Yasemincim Yılbaşı etkinliğini bana mı attın :D tamam o zaman ben haberdar ederim :D Sevgiler...

    Banu ablacım teşekkür ederim ben de çok beğendim kartımı pano gibi :D Ayrıca haklısın böyle ikili gönderme de güzel oldu gerçi 10 marifette ben de 40'a yakın göndermiştim o da zevkli bu da... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Tatlım bu ne güzel bir kart :) Sevgili Fuska'nın ellerine sağlık. Ben henüz alamadım kartımı bayram dönüşü artık bakalım kimden gelecek :)

    YanıtlaSil
  9. sibelciğim unutur oldum ben herşeyi:) işimi garantiye alim dedim:)))

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...