RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

23 Ocak 2011 Pazar

Peçeteli Sabunlarım...

 
     Merhaba arkadaşlar, ben de sabunlarımı süsledim. Yazın iki tane denemiştim tabi hemen hediye verdiğim için fotoğrafını çekip yazamamıştım ama sevgili arkadaşım Nilgün’ün blogunda görünce bir heves sabunlar aldım ve peçetelemeye başladım. 
 
     İlk önce istediğim desende peçeteleri kestim ve beyaz renkte aldığım sabunların üstüne peçete tutkalı ile peçeteleri yapıştırdım. Boncuk boya ile puantiye yapıp tamamladım. Bu kadar...
 
     Çok zevkli ve güzel bir uğraşı, sonucu da renkli renkli, albenili oluyor. Kursta yeni aldığım sepeti boyadığım zaman içine bu sabunları süslü süslü koyup banyoma dekor yapmayı düşünüyorum.  Verdiğin fikir için de ayrıca sana teşekkür ederim Nilgünüm... 
 

 

 
     Yenileri gelince sizlerle paylaşırım canlarım, sevgiyle kalın...
 

12 yorum:

  1. özellikle uğur böcekli olanlar ne ciciii ;)

    YanıtlaSil
  2. banyoya güzel bir dekor olacağı kesin iyi günlerde kullan ablacığım

    YanıtlaSil
  3. Sibelim, ellerine sağlık, eh artık sabunlara da peçete yapıştıracağım demek ki:)) Ne görsem yapacağım diyorum, ay çok açgözlü oldum ben yaaaa:)

    YanıtlaSil
  4. sibelim canım süper olmuş sabunların:)))) diğer yaptıkların da harika, bayıldım hepsine, elceğizlerine sağlık:)))

    sibelim ben senin programı izleyemedim, şirkette televizyon doluydu o gün:(( toplantı vardı:(( nerden bakıcam söyle de özetini seyredeyim bari:((( sende cd varsa sana gelince hepsini izlerim nasılsa:)))
    öptüm şekerim şimdilik, görüşürüz inşallah en kısa zamanda, yiğiti öp benim için:)))

    YanıtlaSil
  5. süper olmuşlar sanki gerçek objeler varmış gibi üzerlerinde.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Tiryakim teşekkür ederim.

    Nadirecim teşekkürler...

    Banu ablacım bunu da yap bak çok zevkli hem de senin banyona süper dekor olurlar :D Ayrıca hobiciler genelde hepsini yapıcam der ve yapar, normal yani :D Öptüm...

    Accemihobici, canım nerelerdesin yahu aynı şehirdeyiz ama görüşemiyoruz, özledik vallahi. Ben izleyemeyenler için bir post yazmıştım oradan bakabilirsin canım. Ayrıca DVDyi de gönderdiler sağolsunlar, ondan da izleriz. Öpüldün muck muck...

    Örgüçantam teşekkür ederim canım, boncuk boya böyle hareket kazandırıyor...

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel olmus hic aklima gelmezdi sabununda suslenecegi:)gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
  8. canım benim!!! ne güzel olmuşlarrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! teşekkür benden sana şekerim!!!!!!!!!!!! iyiki varsın!

    YanıtlaSil
  9. Nihalasli teşekkür ederim...

    Nilgünüm sen de iyi ki varsın canım :D

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten sabunlar çok güzel olmuş,ellerine sağlık arkadaşım...Nilgünden aldığım ilhamla bence marketlerde beyaz sabun bırakmadım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. harikaaa olmuş ben çok sevdim bunları ama sadece dekoratif amaçlı kullanılır dimi??

    YanıtlaSil
  12. Tatesal aynen canım ben de gittiğim her markette ya sabunlara bakınıyorum ya da peçetelere. Eee alışkanlık oldu artık :D

    Fundacım sadece dekoratif kullanılırsa şık ama yıkarsan uçar gider :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...