RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Ocak 2011 Çarşamba

Yılbaşında Bana Gelen Hediyeler...

     Merhaba arkadaşlar,  yeni yıl ile birlikte yeni güzellikler, yeni heyecanlar da başladı ama bildiğiniz gibi bu sene yeni yıla girerken ben ayrı bir heyecan yaşadım, TRT1 deki programın konuğu olmam bana en güzel yeni yıl hediyesi idi. Teşekkür ederim TRT1, teşekkür ederim Göz Nuru programı ve teşekkür ederim Güldem hanım bana böyle güzel bir imkan sağladığınız için :D
 

     Bu güzelliğin dışında ayrı heyecanlar da yaşadım tabi harika hediyelerim oldu :D Hediyeleşme etkinliğinde bana nam-ı değer Celebi74 blog sahibi arkadaşım yani sevgili Nilgünüm bu gördüğünüz blog ismime özel defter ya da ajanda, yine blog ismime özel kitap ayraçları ve etiketler hazırlatıp göndermiş, bir yanına güzel bir kart yazmış. Hepsi de harika olmuşlar Nilgüncüm ellerine, emeklerine sağlık şekerim, çok ince ve düşünceli birisin... 
 
  
    Diğer hediyelerimden biri annemden geldi... Aslında annemin hediyesine ayrıca bayıldım, çok anlamlı, ay-yıldız şeklinde çerezlik... Ben bunu kullanmaya kıyamam ama bol bol bakarım :D

     Ve son hediyem de kardeşim ve eşinden geldi, teşekkür ederim canlarım, çok düşüncelisiniz... Sizlerle geçirdiğim yeni yıl için de teşekkür ederim. Bütün hediyeler çok güzeller, hediye eden herkesin emeklerine sağlık..
 
     Sevgiyle kalın canlarım...

12 yorum:

  1. sibel sende meşur oldun senide basından takip etcez artık. darısı başımıza. canım tebrik ederim sık sık görelim inşallah seni . yeni yılın kutlu mutlu huzurlu sağlıklı olsun tatlım. hediyelerini de gül güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. hediyeleriniz çok güzel iyi günlerde kulananın, çerezliğe bende bayıldım anneniz çok zevkliymiş

    YanıtlaSil
  3. Hediyeler çok güzel. Güle güle kullan ablacım. İnşalah bende bu blog camiasında senin kadar başarılı olabilsem yeter bana. HEr zaman takibindeyim...

    YanıtlaSil
  4. ço kcici güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Sibelcim,haberim yoktu programı izleyemedim.ama tebrik edrim...ayrıca hediyeleri güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. Ececim güzel yorumun için teşekkürler canım, sana katılıyorum darısı başına :D Mesela sabun çiçeklerinle katılabilirsin :D Sevgiler...

    ŞEkerbulutu teşekkür ederim...

    selmacım teşekkür ederim canım ama sen de çok marifetli bir bayansın benden daha da iyi olacağını biliyorum canım, bu kadar da mütevazi olma yani :D Sevgiler...

    Teşekkür edeim Sema...

    Sihirli oklava teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan şekerim cicişlerini!! defterine bol bol satış toplantı proje notlarını alırsın inşaAllah!!!

    YanıtlaSil
  8. Nilgünüm emeklerine sağlık şekerim... Dediğşin gibi bol bol notlar alırım, satışları yazarım, yeni projelerimi yazarım ama ben buna nasıl kıyıp ta yazıcam şekerim :D Öptüm yanacıklarından Nilgünüm...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşları tek tek gezmeye çalışıyorum, hem hastalıktan hemde 10 marifet yarışmasına minyatür yetiştircem diye kimseye gidemedim

    programınızı izledim, siz günü yayınladığınızda telefonuma alarm kaydetmiştim iyiki de kaydetmişim yoksa KAÇIRACAKTIM:)

    bence harikaydınız, heyecanlı görünmüyordunuz ben olsam elim ayağıma dolanır hiçbirşey de yapamazdım orda:)

    karadenizli sanatçı da sıcak biriydi şansınıza siz de sıcak güzel bir program oldu zevkle izledim, o kutulardan birgün
    yapıcam mutlaka mor mor gerçekten çok güzel görünüyorlar:)

    elinize sağlık ve de geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Minihobi çok ince vedüşüncelisin arkadaşım, izlediğin ve alarm kurduğun :D için teşekkür ederim canım... Evet ekranda çok rahattım çünkü ortam çok samimi idi, eminim siz olsanız siz de sakin olurdunuz sanki arkadaşlarınız gibiydiler. Teşekkür ederim canım arkadaşım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ehdiyeler abla, iyi günlerde kullan. Nilgünüm yine yapmış yapacağını;)

    YanıtlaSil
  12. ben yıne yorum yazıyorum sıbel ama cok canım sıkıldı bu hedıyeleşme işinde ... sıktılar daha dogrusu !
    Sana maıl atmıstım gecenlerde, bana gonderecek kısı hala gondermedı dıye, sonra katılanlar lıstesınde selmanınsepeti ismini görünce, ondan da bana hedıye gelınce " aaa tamam gelmiş " dedim ve diğer hediyeleşmeye katıldığım blog deryayla 'ya maıl attım , atmaz olaydım.Eşi beyın kanaması gecırmıs ama blogunda yazmıyordu ben nerden bılebılırım kı !!! ikisinden de hadsizlik yaptıgıma kadar yorumlar aldım.maıllerı duruyor ama cok kırıldım ... her neyse çok sinirlerimi bozdular ıkı gundur. Senden ricam listelerine bakarsan eğer, senin etkinliğinden gelecek olan hediye elime ulaşmamış bulunuyor.göndermesi gereken kişiye ulaşabilirsen, ya da blog ismi - mail neyse ben ulaşayım ya da sen bilirsin ama benım hedıyem halaaa gelmedi :)

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...