RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

6 Ekim 2011 Perşembe

Tatil Bitti Evime Döndüm Çok Şükür...



     Merhaba arkadaşlar, çok şükür 1,5 aylık tatilimiz bitti ve evimize döndük. İnsanın evi gibisi yok vallahi...

     Çarşama günü çıktık yola,  Afyondaki arkadaşlar her zaman davet ediyorlardı "yol üstü nasılsa, hadi bir görüşelim" dedik hatta bir gece de orada kaldık ve bugün evimize kavuştuk... Hafta içi olduğu için yollar çok güzeldi, kalabalık yoktu tabi :D 

     Ohhh neyse allahıma şükür evimize, hobi odama ve sevdiklerime kavuştum. Yarın temizlik, ertesi gün de bir ulus ziyareti yapıcam :D

     Neyse artık buralardayım, tatildeyken internetin mağduriyeti nedeniyle sizleri ziyaret edemedim sık sık görüşürüz artık canlarım :D

     Sevgiyleve sağlıcakla kalın...

Fotoğraf buradan alıntıdır...

6 yorum:

  1. SEN NE GÜZEL DÖNMÜŞSÜN ANA BEN DAHA YAZLIKTAYIM BİR HAFTAM VAR DÖNMEK İÇİN ASLINDA ÇOK TA HEVESLİ DEĞİLİM İSTANBULUN KARMAŞASINA GİRMEYE .İNADINA BURASI DA OKADAR GÜZELKİ BU MEVSİM DENİZ OLMADIĞI KADAR SAKİN VE SICAK AMA HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VARMIŞ DERLER KADER.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba adaşım :)
    Aaaa inanmıyorum annem de burdaymış hii hii :)
    Bloguma üye olduğun için teşekkür ederim, her zaman beklerim...
    Moskova'dan kucak dolusu sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin arkadaşım uzun bir tatil olmuş sizin ki:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin.... evine ve sayfana....
    <:))

    YanıtlaSil
  5. E hadi ama Sibelim, özledim cicilerini :)

    YanıtlaSil
  6. Mevdoş ablacım teşekkür edeirm evet geldim darısı sana şekerim ama insan güzellikleri bırakamıyor bilirim onun için4 gün uzatmıştık :D Sevgiler canım...

    Nonicim ben de hobi dünyama geldiğine sevindim, Ankara dan Moskova'ya sıcacık sevgiler gönderdim ben de adaşım :D

    Sevimli hayat, teşekkür ederim.

    Mayricim teşekkür ederim...

    Banu ablacım teşekkürler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...