RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

14 Şubat 2012 Salı

Heyecan dorukta...

Merhaba arkadaşlar,


Uzun ve uykusuz günler geceler sonunda bugün sergimizi açacağız inşallah. Tuğba'da aynı benim durumumdaymış, herhalde uzunca bir müddet elimize iş falan alamayız:)

Bize şans dileyin arkadaşlar, güzel bir sergi olmasını umuyoruz. 

Dahasını sergide görün diye yeni fotoğraflar atmadım, sergiden sonra devam ederim artık.

Sevgililer gününüzü de kutluyor, sevdik ve sevildiklerinizle birlikte sağlıklı bir ömür diliyorum.

Kokteylde görüşmek üzere, kalın sağlıcakla.

5 yorum:

  1. ADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK İNŞALLAH SERGİNİZ GÜZEL GEÇER

    YanıtlaSil
  2. Emeklerinizin karşılığını alırsınz inş :) unutamayacağınız bir sergi olsn sevgi dolu, yeni dostlukların başladığı.. umarm gelebilirm :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Hayırlı olsun serginiz,orada olmayı çok isterdim.. Yok! siz iş yapmadan duramazsınız bence :D .. Sizinde sevgililer gününüz kutlu olsun..Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum.. SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  4. canım tebrik ediyorum tekrar ve başarılar diliyorum.bunlar ne güzel heyecanlar...devamını diliyorum.gelmeyi çok isterdim ama sıkıntılı zamanlar geçiriyorum hem hastalık hem başka şeyler.fotoğraflarını yayınladığında görürüm inşallah.

    Bu arada bir kaç gündür bloğumda sorun var.çözmek isterken nasıl becerdim bilmiyorum ip adresimi değiştirmişim.şuan ki adres
    http://alanayy.blogspot.com/
    haber vereyim dedim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Sibel'cim çok güzel bir sergi olmasını diliyorum canım. kolaylıklar, sevgiler

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...