RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

9 Mart 2012 Cuma

Çiçekli Tombak…



     Merhaba arkadaşlar, uzunca dinlenmenin (sağolsunlar gelenim gidenim eksik olmadı bu sürede, ayaklarınıza sağlık sevgili dostlarım, arkadaşlarım) ardından Salı günü kursuma başladım, arkadaşlarıma, marifetli hocama kavuştum. Çok özlemişim onları canlarım benim, ne varsa sizde var sizleri çok seviyorum sevgili ablalarım, kardeşlerim, arkadaşlarım :D İyi ki sizlerle birlikteyim, her zaman yanımda oldunuz, sergi öncesi ve sergi süresinde hep bana destek oldunuz, çiçeklerle yanıma geldiniz. Buradan bir kez daha teşekkür ederim…
 

     Kursta ilk işim bu Osmanlı deseni, çiçekli tombağı yapmak oldu… Bu transferi çok beğenerek almıştım, severek de yaptım ve sevdiğim birine sevgili anneciğime “Kadınlar Günü” hediyesi olarak verdim. Hemen salonuna astı sağolsun :D Asmadan resimlerini çektim… Bir tane daha tombak yaptım, onu da sonra yayınlarım...

     Şimdilik bu kadar, devamı gelecek canlarım. Sevgiyle kalın …

9 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma, eline sağlık, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.anneciğin iyi günler de kullansın

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş Sibelcim, zevkli arkadaşım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir hediye ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Füsun abla...

    Teşekkür ederim Serpil abla, öpüldün...

    Noblessem teşekkür edeirm güzel arkadşaım :D

    Kedicim :D teşekkür ederim canım, anne sevgisini bilen arkadşaım :D Anneciğine de selamlar :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sibel hanım bloğunuzu gezdim herşey çok güzel ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir hediye olmuş ellerine sağlık Sibel'cim...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık mükemmel olmuş,anneciğin nasıl mutlu olmuştur .

    YanıtlaSil
  9. sibel hanım merhaba öncelikle çalışmalarınızı çok beğendiğimi belirtemk isterim bir sorum olacak resmin kenarlarındaki yani siyahla birleşme yerindeki doku çok hoşuma gitti mümkünse nasıl yaptığınızı öğrenebilir miyim. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...