RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

24 Mart 2012 Cumartesi

Sevgili Alanay ve Ben…


     Merhaba arkadaşlar, salı günü sevgili Alanay bloğunun marifetli sahibesi Dolunay’a gittim. Dolunay hem blogger arkadaşım hem de komşum :D Komşu olduğumuzu bir blogger buluşmasında öğrenmiştik bu arada :D Yaptığı el emekleri, değişik tasarımları ve harika geri dönüşümleri ile marifetli birisi… Ayrıca yaptıklarını, bildiklerini bütün insanlarla paylaşmasını seven, soru sorduğunuzda hemen geri dönüp süper bir şekilde anlatması da onun ayrı bir güzel özelliği :D
 
 
     Dolunaycım çok güzel hazırlanmıştı, kızının elleriyle yaptığı nefis mamalar vardı, ellerine sağlık İrem, çok leziz mamacıklar yapmışsın, tek kelimeyle süpersin :D Ayrıca evi de tam bir tasarım evi :D Çok şık, kullanışlı ve uyumlu objelerle süslü tabi ki çoğunluğunu kendi el emekleri süslüyor o tabloları, seramik objeleri, geri dönüşüm duvar süsleri, deri ile yaptığı şık örtüleri, runner ve süsleri hepsi de birbiriyle uyumlu eşyalar tam da bu marifetli arkadaşımı yansıtıyor, ellerine sağlık hepsi de birbirinden güzel el yapımı ürünlerin, çok beğendim Dolunaycım…
 
     Dolunay ile “Kış Kermesi”nde beraberdik (buradan buyrun), yine güzel etkinliklerde beraber olacağız inşallah…
 
 
     Bu arada bana çok da güzel peçeteler verdi sağolsun, eh ahşap boyama yapan biri ancak böyle mutlu edilir zaten :D Bu arada bir haftada bayağı peçetelendim teşekkür ederim Füsun ablacım, teşekkür ederim Dolunaycım…
 
     Sevdiklerinle birlikte güzel günler diliyorum Dolunaycım, sevgiyle kal…

4 yorum:

  1. Ohh sefaniz olsun hanimlar:=)) Bayiliyorum böyle blog canlarin bir araya gelip neseli anlar yasayip bizlerle paylasmalarina. E bendeniz Avusturya'da tek basina bir blog can olarak, bakarak yetiniyorum iste sizlerin harika anlarina. Avrupada'ki Türk hanimlari tesvik etmeli, ediyorumda cevremdekileri fakat sonuc yok. Bakalim ben de bir gün Türkiye'ye geldigimde oradaki blog canlarimla bulusurum canim:=)) Harika bir hafta sonu diliyorum Sibel can, elbette Alanaya'da. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili fikirlopedim teşekkür ederim canım böyle güzel düşüncelerin için... İnşallah sen de en kısa zamanda blogger toplantısı yaparsın bizler de burada imreniriz :D Türkiye ye geldiğinde inş görüşürüz arkadaşım kısmet ne olacağı belli değil belki burada karşılaşırız :D Avusturya ya sevgilerimi gönderiyorum canım...

      Sil
  2. ne güzel hele komşu olmak dahada güzel..

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...