RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

22 Haziran 2012 Cuma

Dekupaj Desenleri - Tavuk - Horoz...

    Günaydın arkadaşlar, sizlere bu gün de tavuk ve horoz desenlerini sunuyorum. Özellikle mutfak, bahçe ve yazlık için çok hoş desenler, inşallah kullanacağınız resimler vardır. 
   Sevgiyle kalın canlarım...













2 yorum:

  1. mutfağa tavuk-horoz desenlerinden oluşan bir takım yapmayı çok istiyorum, yazının başlığını görünce çok sevindim.Canım arkadaşım çok çok teşekkürler.Her zaman beklerim, başımın üstünde yerin var.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Noblessem ben de senin adına çok sevindim, mutfakta güzel duruyor bu desenler...

    Aynı şeklde ben de beklerim, hayatta ne olacağı belli olmaz dünya küçük canım arkadaşım :D Sevgiler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...