RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

23 Haziran 2012 Cumartesi

Yeni Sipariş Bambu Kutular Yaptım…


     Merhaba arkadaşlar, hem kendi evi için hem de yazlığında komşularına hediye etmek için sipariş veren Nigar hanım’a bambu amerikan servisinden kutular yaptım… Ben bu işi çok seviyorum ayrıca çok da eğleniyorum :D tavsiye ederim...

    Bakmak isterseniz burada1, burada2, burada3, burada4 ve burada5 yaptığım kutular var...


     Rengarenk, cıvıl cıvıl kutular oldular, bu sefer farklı malzemelerle süsledim, güzel ve kullanışlı hediye oldular, bu hediyeleri alırken yüzlerindeki mutluluklar ve sevinçler görür gibiyim :D 

    Bu kutular çok amaçlı olduğu için heryerde kullanılabilir, isterseniz takılarını koyun, isterseniz kağıt havlu, sabun koyun, isterseniz makyaj malzemelerinizi, isterseniz ilaçlarınızı ya da tokalarınızı koyun heryere yakışan bir kutu :D

     Bir de üç tarafından görüntüleyelim mor kutuyu…



 
     Böyle hediyeleşmeyi seven, dostlarını, komşularını unutmayan insanlar da var ne güzel… Hayat paylaşınca güzel :D

     Sipariş alıyorum, "shd@sibelinhobidunyasi.com" mail adresinden iletişime geçebilirsiniz arkadaşlar...

     Güzel günlerde kullanın kızlar :D 

    Sevgiyle sağlıcakla kalın canlarım…

25 yorum:

  1. çok şık olmuşlar, harika bir fikir ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Keyif alınarak çalışınca daha da bir güzel oluyor, ellerine emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın en önemlisi istek :D Teşekkürler Nalan hanım...

      Sil
  3. Çok beğendim Sibelcim,emeklerine sağlık. Sahipleri güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık sibelcim..

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller ellerinize sağlık ankaraya geldiğim de tanışmak isterim sizin ürünleriniz çok hoşuma gidiyor harflerden de çalıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mor Menekşecik :D

      Buralara gelsiğinizde tabiki ben de tanışmak iste im sizinle :D çok da mutlu olurum ayrıca :D

      Blogunuzu takip ediyorum ve kestiğimiz ahşapların böyle güzel ellerde şekile girmesine ayrıca seviniyoruz. Kolay gelsin Menekşeli hanım :D

      Sil
  6. Bu kutular çok hoş olmuş neyle yapıyorsunuz çok tatlı cıvıl cıvıl elinize sağlk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim birgülüm :D

      Bambu Amerikan servisinden yapıyorum canım...

      Sil
    2. Aaaa oda neki hiç duymamıştım :(( yapamicam ben ozaman :((

      Sil
  7. İyi bir fikir,çalışma moduna geçtiğimde bir tane yapmayı denerim.
    Seninkiler çok harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çiğdem, bence de yap bu kutulardan çok eğlenceli ve kullanışlı...

      Sil
  8. ellerine sağlık canım benim ben de geçen yıl aldım bambu servisleri hala beklemede:)) araya bir sürü şey girdi.
    bayılıyorum bu çalışmana yine çok şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice abla :D

      Bence bir ara yap bu kutulardan şiddetle tavsiye ederim canım benim :D

      Sil
  9. çok güzeller, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  10. çok şıklar elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Sizi tanıdığıma çok sevindim,harika çalışmalarınız var emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim gülden hanım ben sizi önceden tanıyorum :D

    Sevgiler hoşgeldin dünyama :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...