RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

29 Kasım 2012 Perşembe

Çekilişimin Hediyesini Elden Verdim…

    Merhaba arkadaşlar, geçenlerde de duyurduğum gibi Renkli Keçe sponsorluğunda yaptığım çekilişte kazanan arkadaşım, güzel yorumlarıyla yalnız bırakmayan sevgili “Örgü Tasarımları” blogunun eğlenceli ve güzel sahibesi Serpil hanım oldu (bayağı uzun bir cümle kurmuşum yahu :D). 


 
   Serpil hanım, bana iletişim bilgilerini gönderdi “hatta ben telefon numaramı vereyim, daha iyi olur” deyince nasıl göndereyim diye sormak için aradım ve buluşmaya karar verdik :D Hem tanışmak hem de hediyesini vermek için ertesi gün buluştuk. 

   Serpil hanım sıcak kanlı, eğlenceli, üretken (örgü işleri harika :D) ve güzel yürekli bir insan… 

   Hediyelerini güzel günlerde, sağlıkla kullan Serpil hanımcım…

   Sevgiyle kalın canlarım…

3 yorum:

  1. İki güzel insan bir araya gelmiş, ne güzel ^-^

    YanıtlaSil
  2. serpil hanımı tebrik ediyorum.ne güzel tanışmış hoşca vakit geçirmişsiniz...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...