RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

26 Ağustos 2010 Perşembe

Kısa Bir Ara...

 
Arkadaşlar, kısa bir ara veriyorum, inşallah salı günü görüşmek üzere. 

Sizleri Seviyorummmmm...

8 yorum:

  1. Salı günü yeni yazılarını bekliyorum şekerim :)) Bende seni seviyorum canım, dönüşte görüşürüz.

    YanıtlaSil
  2. canım sibelim, tel bulamazsak tuz hamurlarını duvara mı yapıştırıcaz:))))))) öptüm seni:)))))))))

    YanıtlaSil
  3. herkes tatile gidiyor demek :)

    bende gidiyorum o zaman :) kıskandım kıskandım :)

    YanıtlaSil
  4. Congratulations on Your website, very expressive and elegant at the same time!
    I send You all good wishes and I'll be Your follower.
    Pille (an Estonian living in Italy)

    P.S. By nature, I read with Google translator ;)

    YanıtlaSil
  5. A.Kedicim döndüm canım, sevgiler...

    Acemicim bir şekilde kullanırız bebeğim ama çok yapma istersen, öptüm güzelim...

    Celebim git güzelim bol gezmeler, bu sefer de annemlerle kısa bir Kırşehir turu yaptık :D

    Thank you for your kind thoughts Pille :D

    YanıtlaSil
  6. Ay bian nereye kayboluyo Sibel ablam diye tam kormuştum ki yorumalrdan döndüğünü anladım:)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim yaaa, dedim ya kısa bir ara :D Gezdim, gördüm, geldim :D

    YanıtlaSil
  8. canım bloguma bi uğrarmısın http://metalvemorinek.blogspot.com/2010/09/saat-2400.html hediye çekilişiyle ilgili kazananlardan biride sensin tebrik ederim yarın saat 15:00kadar adresini bekliyorum istediğin bi kargo şirketi varsa belirtirsen sevinirim (karşı ödemeli göndericem) hadi adresini ver bana :))

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...