RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Ahşap Boyama Kur’an Kabım...


     Merhaba arkadaşlar, evimin ve özellikle de benim ihtiyacım olan Kur’an kabını kursta yaptım, sizlere de göstermek istiyorum. Bu tarz Kur’an kabını yani duvara asılan şık bir kabı her zaman ve her malzemecide bulamıyorsunuz genelde kitap şeklinde olanlar var. Kursa gelip malzeme satan abimize sipariş verdim, lale şeklinde 2 tane yapmış, ikisini de hemen aldım, birini kendime diğerini de sipariş Kur’an kabı isteyen olursa yapmak için...


     Ahşaba 3 kat krem renkte zemin boyası yaptım, üzerine de kahve renginde eskitme boyası kullandım, kenarlarını altın yaldız ile geçtim, altın simli transfer yaptım ve sticker ile hareketlendirdim. İşte karşınız da Kur’an kabım... Salona astım, içine de Kur’an-ı Kerim'i koydum, içim daha bir rahat etti...

     Eğer böyle bir Kur’an kabı isteyen olursa PASAJ'ıma beklerim, ayrıca mail adresimden bana da ulaşabilirsiniz.

     Sevgiyle kalın canlarım...

13 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kuran kabı çok orjinalmiş eline sağlık..Puantiye stencıl tabiki var Halk Eğitimlerede satış yaptığımız için ben Cadense özel olarak yaptırttım iki çeşit var a 4 boyunda daha sık birde dört parmak eninde biraz daha seyrek ikiside güzel adresini mail atarsan yollarım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sibelim harikasın ellerine sağlık. harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. ablam ellerine sağlık çok güzel olmuş.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Örgü Çantam teşekkür ederim güzel ablacım...

    Meral hanım teşekkür ederim, nasılsa görüştük işimizi hallettik di mi :D

    Hilalcim teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  6. sibelim; ellerine sağlık, çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım, kutsal kitabımızada böylesi yakışır.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. sade ve zarif, abartısız, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. çok beyendim ahşapta görülmemiş bir model..güle güle kullan canm..:)

    YanıtlaSil
  10. Kitap Cadısı teşekkür ederim güzelim,

    Nilgünüm teşekkürler,

    Marifetanne ben de öyle düşünerek yaptım, teşekkür ederim,

    Noblesse aynı fikirdeyim, teşekkür ederim,

    Yasmin teşekkür ederim güzelim...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ve kullanışlı olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. MASKE ETKİNLİĞİME DAVETLİSİNİZ.
    http://lemonadelist.blogspot.com/2011/05/yaza-merhaba-icin-cicek-acmayacosmaya.html

    YanıtlaSil
  13. ben resmini sen bloga koymadan önce görmüştüm ve çok beğendiğimi söylemiştim, tekrar ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...