RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Mayıs 2011 Perşembe

Hayal Gücü Etkinliği - 3

     Merhaba arkadaşlar, bildiğimiz gibi sevgili arkadaşlarımız Yetenek-sizin ve Ojeli parmaklar'ın birlikte düzenlediği çok hoş bir etkinlik olan "Hayal gücünü kullan" ile güzel bir heyecan yaşadık, gerçi bayağı aksilikler oldu ama neyse "Hatice değil netice önemli" değil mi :D


     Ben de bu etkinlikte Kastamonu'dan çok sıcak, çok sevimli ve de samimi bir blog arkadaşımızla eşleştim: "Kitap Cadısı"... Marifetli arkadaşım bizlere verilen beş malzeme ile çok hoş bir mumluk yapmış, ellerine ve fikrine sağlık güzelim. Ben de hafta sonundan beri hastalıklarla uğraştığım için önceden yapıp bitirdiğim projemi ancak bugün gönderebildim, herhalde pazartesi elinde olur. 

     Ben de Cd, folyo, düğme, mandal ve boncuktan oluşan malzemelerle kapı süsü yaptım ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşum neyse ki gönderdiğim arkadaşım Kitap Cadısı fotoğrafını çekip yayınlayacak artık onun blogunda görürüz... 

     Bu arada sevgili Kitap Cadısı, Ankara da bir kapın var unutma, her zaman beklerim, kocaman kocaman öpüyorum :D

     Sevgiyle kalın canlarım...

8 yorum:

  1. ellerine sağlık Sibel abla, hasta hasta bu postuda girdin yaa kocaman bi helal olsun diyorum:)
    Dediğin gibi aksiliklerle dolu bir etkinlik oldu, bundan sonrakilerin daha güzel geçmesini dilemekten başka çaremiz yok:(
    Katıldığın içinde çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ama tatlım Hatice de önemliiiii:))))

    ellerine sağlık canım çok geçmiş olsun. armağanının çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık gerçekten hayalgüücü sayfamda ve facemde bir video yayınladım gelip izleyip paylaşmanızı rica ediyorum sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  4. belkiinanmıcaksın ama bugün rüyamda seni gördüm misafirimdin nasıl seviniyorum anlatamam evime blog arkadaşım gelmişim diyorum,ne alaka diyebilirsin ama bu aralar seni çok ziyaert ediyorum heralde ondandır sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. canım benim güle güle kullan!!!!

    YanıtlaSil
  6. Yarım yamalak okurda resimleri çalar gidersem:)) böyle hatalara düşerim. Sandımki proje snein projen:))
    Kusura bakma ablişkom

    YanıtlaSil
  7. :) beğenmene çok sevindim ablacım güle güle en güzel günlerinde kullanman dilelerim ile.
    Kapımın olduğunu ben çoktan öğrendim asla o kapıyı tıkırdatmadan dönmem aynı düşünceler senin içinde geçerli biliyorsun.
    Kucak kucak sevgilerim saygılarım öpcüklerim seninle olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Hepinize teşekkür ediyorum, kitap cadısı sana tekrar teşekkürler canım ellerine sağlık ayrıca gönderdiğin küpeler için de teşekkürler. Onu da görsellemeyi unutmuşum kusura bakma canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...