RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Bel-Mek Sergimiz Var...



     Merhaba arkadaşlar, inanın o kadar çok koşturmacam var ki bloguma ve sizlere de bir ce-ee diyip kaçıyorum hatta internete uzun zamandır yeni giriyorum. Yorumlar yazamıyorum, hepinizi tek tek ziyaret etmek istiyorum ama günler, saatler bana yetmiyor kusura bakmayın canlarım...

     Neyse geçen cuma ahşap boyama kursuna gittiğim Bel-Mek sergimiz açıldı, 27 Mayıs - 3 Haziran tarihleri arasında açık olacak, hepinizi bekliyorum. 8 ay boyunca ahşap boyama, resim, iğne oyası ve ebru sınıfları olarak çok değişik ve güzel işler çıkarttık, ziyaretimize gelirseniz bizleri çok mutlu edersiniz. 

Adresi vereyim: 

Vatan Cad. No: 17/2-3 Demetevler Yenimahalle / ANKARA

     Sevgiyle ve sağlıcakla kalın canlarım...

9 yorum:

  1. yazın gelmesiyle sergilerde açılmaya başladı yavaş yavaş

    yıl boyu yapılan el emeklerinin sergilenemsi çok güzel bence

    insanın yaptığı şeylerden takdir alması hevesini artıyor

    Yarında istanbul feshanede İsmeğin sergi açılışı var
    herkesi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden tebrik ederim abla, merakla fotoğraf bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. şekerim tebrik ederim!! süpersin sen süperrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin canım,mutlaka güzel işler çıkmıştır..:) ee artık sergi zamanı hepimizde bir telaş..benimde feshane sergisinde el boyaması paravanım ve ismek sergisinde yaptıklarım görücüye çıkıcak.. bir heyecan bir heyecan:))

    YanıtlaSil
  5. Serginiz hayırlı olsun canım..kimbilir ne güzellikler yapmışsınızdır.görmeyi çok isterdim burdan paylaşırsan onlarla yetineceğim bende..Allah kolaylıklar versin canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. adavedeniz teşekkür ederim dostum,

    muhabbetsofrası evet el emeklerinin sergilenmesi ve takdir alması insanı hem otive ediyor hem de mutlu ediyor. Teşekkürler.

    Yetenek-sizin teşekkü ederim canım,

    Nilgünüm teşekkür ederim asıl sen süpersin...

    Yasmin istanbul da olsaydım muhakkak gelirdim. Ankara daki çoğu sergileri gezdim çok güzel işler çıkmış herkesin ellerine sağlık, kolay gelsin ayrıca...

    Marifetane teşekür ederim canım, sergiden sonra bolbol fotolarla yayınlarım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. fotoları bekliyoruz artık..:))

    YanıtlaSil
  8. canım, çok istiyordum ama ben gelemiycem çünkü dün 1 hafta sürecek bir çözümleme işi geldi bana ahmetin çeviri bürosu aracılığıyla...fethiyedeyken de gelmişti bir kere, belki hatırlarsın...onu yetiştirmem gerekiyor, hatta bugün migrenim de var, sürünüyorum...biraz ara verdim, hem sana yazayım dedim hem de bloguma bir yazı koydum devam edicem şimdi işe:(((
    çok üzüldüm ama bir dahaki sefere artık ne yapayım...yayınlayınca resimlerine bakarım artık:(((( öptüm.....

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...