RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Hamur Kabartma Saksılarım…

 
     Merhaba arkadaşlar, hazır minicik ve renkli çiçeklerle süslenmiş hamur kabartma saksılar yaptım… Her yerde kullanılabilir, ben bu saksıları hazırlarken aklımda broş yapmak vardı ama sonradan süs için yaptığım panolarda kullanayım dedim… Ayrıca ahşap objelerin üzerinde de çok şık duruyor mesela kursta yaptığım mutfak takımının (bakmak için burayı tıklatın)  üzerinde bu şirin saksılardan var, hoş bir hava veriyor, gerçek gibi…

     Bazılarını elle boyadım bazılarını ise peçeteden yaptım. Seramik hamurunu incecik açtım, üzerine peçeteyi vernik ile yapıştırdım (biz kursta yapıştırmak için vernik kullanıyorduk hala da kullanıyorum gerçi, isteyen peçete tutkalı da kullanabilir), daha sonra kesici ile hamuru kenarlarından kestim ve içe doğru hafif büktüm (içine çiçek konulacak kadar) kurumaya bıraktım ve saksımız hazır… Peçete kullanmadığım saksıları ise kuruduktan sonra bir kısmını taba rengi ile 2 tanesini de metalik mor rengi ile boyadım… Daha sonra içlerine hazır çiçekleri uygun renklerde ayarlayıp silikonla yapıştırdım… Bu kadar, umarım birilerinize fikir vermişimdir…

     Sevgiyle kalın canlarım…

4 yorum:

  1. ilginç bir fikir denemek gerek..ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Sibel hanım, yaptıklarınızı inceledim ve çook beğendim:) Bende baya bir zaman önce bir atölye de eğitmenlik yapmıştım.Şu an başka bir sektörde çalışıyorum. Ama şu sıralar bir blog açmak ve çok sevdiğim boyamalarıma geri dönmek istiyorum..Umarım tekrar başarırım:) Harikasınız ve yaratıcısınız çok tebrik ediyorum:) Sevgiler.... blog konuğunuz Deniz:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Deniz hanım, güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyorum eminim siz de süper işler çıkarıyorsunuzdur... Blog açmanızı tavsiye ederim hem de yaptıklarınızı görürüz, açtığınınzda haber verin hemen ziyarete geleyim :D ve inanıyorum başarırsınız Deniz hanım. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...