RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Son Yaptığımız Siparişler…

İcni hanımın siparişleri...
    Eşimin yaptığı ahşap kesimi işinden bahsetmiştim, çevremizden ya da blogumdan görenler arkadaşlar sayesinde siparişler de gelmeye başladı çok şükür… 

     İlk siparişimizi sevgili Aslı’ya (Atölye Miskin) yapmıştık, ikinci siparişimizi ise sevgili arkadaşım Neslihan’a (Nestug) yaptık. En son İzmir’den İnci hanımın siparişlerini yapıp teslim ettik. Tavuk, ağaç, kedicik, kuş, meşhur kelebeklerimiz ve kaftandan her boyundan istedi. 


Neslihan'ın (Nestug'un) siparişleri...
      Kendisinin blogu yok ama bizleri takip eden birisi… Bayramda boyamak için bizden bayağı ahşap figürler istedi sağolsun. Şimdiden kolay gelsin İnci hanım, eminim bu objeleri çok güzel değerlendireceksiniz. 

    Hepinize kocaman teşekkür ediyorum kızlar ve kolay gelsin diyorum…

    Sevgiyle kalın canlarım…

10 yorum:

  1. Sibelcim bol hayırlı kazançlar ben de tavuk figürü alıcam, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. hepside çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  3. biz de eşimle minik bir atölye de ahşapla uğraşmayı düşleriz hep. düşleriz hep çünkü hayat karmaşında böyle bir şansımız yok ne yazıkki en azından şimdilik. sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. biz de eşimle minik bir atölye de ahşapla uğraşmayı düşleriz hep. düşleriz hep çünkü hayat karmaşında böyle bir şansımız yok ne yazıkki en azından şimdilik. sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. bol satışlar,hayırlı kazançlar canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Noblesse teşekkür ederim canım, istediklerini bana mail atman yeterli canım, yarın tatile çıkıyorum uzun bir sürede yokum hafta içi isteseydin elden verirdim...

    Adavedeniz teşekkür ederim canım...

    Gönlümün bayramları, hayat sürprizlerle dolu hayallerinizi kaybetmeyin vallahi bir gün karşınıza fırsatları çıkıyor, eminim siz de güzel bir biçimde değerlendirirsiniz. Daha güzel atölyeler sizlerin olsun arkadaşım...

    Teşekkür edeirm Nestug...

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller facede paylaştım canım öpüyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. sevgili sibel size bir mail göndermiştim.tahta objeler hakkında herhalde almadınız.şipariş versek ilgilenirmisiniz.mail adresim serpilaksungur@hotmail.com.şimdiden teşekkürler ve iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  9. tebrik ederim sibelciğim.bol kazançlar ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. merhaba, ham ahşap objelerin fiyatı ile ilgili bilgi verebilirmisiniz acaba. toplu alımlarda indiriminiz var mı? gmehtapkoksal@gmail.com

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...