RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

18 Aralık 2011 Pazar

Meliha Ablamın Marifetleri…



     Merhaba arkadaşlar, sizlere kursumuzun enerjik, sevgi dolu, azimli ve güler yüzlü Meliha ablamızın marifetlerini göstereceğim… Hem el işleri konusunda hem de yiyecekler konusunda çok beceriklidir, bizleri güzel doyurur sağolsun :D…


    Gelinine bu üçlü mutfak takımını yaptı, renkleri de desenleri de, tamamlaması da harika oldu, hem öğretmenimizin hem de Meliha ablamın ellerine,  emeklerine sağlık… Gerçi bu takım biraz uğraştırdı ablamı, yeşil boya bozuk çıktı, boyadığı yerler dalga dalga oldu hâlbuki kaç kat boyamıştı, neyse sonuç harika oldu…

     Bu da sevgili torunu Şimay için, kendi gibi çok şirin oldu bu kalemliği. Şimaycım güzel günlerde kullan benim minik arkadaşım… Ara sıra bana “Sibel abla muhakkak değerlendirir” diye bişeyler gönderiyor güzelim yaa :D. Bu arada blogumun da sıkı takipçisi de olan Simaycık beni ayrı seviyormuş, ablam söyledi ben de ayrı mutlu oldum tabi :D canım benim ben de seni seviyorum… İnşallah güzel yüzün gibi geleceğin de güzel olur canım…

     Eeee bir de Meliha ablamın bizlere getirdiği, tabi çoğu yendikten sonra fotoğrafladığım keklerine geldi sıra. Ellerine ablacım harika olmuşlardı :D

Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın canlarım…

3 yorum:

  1. Meliha hanımın ellerine sağlık, çok hoş çalışmalar yapmış..

    YanıtlaSil
  2. ohh götürün kekleri nasılda lezzetli görünüyorlar.Meliha ablanın ellerine sağlık enfes bir takım olmuş güle güle kullansın gelini.

    YanıtlaSil
  3. Elişi defteri teşekkür ederiz...

    Alanaycım teşekkür ederim canım, bir gğn bekleriz efenim nasılsa yakınız :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...