RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

31 Aralık 2011 Cumartesi

Yılbaşı Hediyelerim…

    Merhaba arkadaşlar, sevdiğim iki arkadaşımın yeniyıl hediyeleşme etkinliklerine katılmıştım, gönderdiklerim ve gelen hediyemi paylaşayım dedim gerçi bir ben kaldım herhalde paylaşmayan :D… Aslında bir arkadaşımın göndermesini beklemiştim hepsini birden yayınlayım diye ama herhalde postada oluşan aksaklıktan kaynaklanan bir gecikme oldu, daha elime geçmedi… Ben de o gelince yayınlarım artık :D Sadece el emeklerimi gönderdim arkadaşlarıma, inşallah güzel günlerde kullansınlar…
  


    Sevgili Gülin’in etkinliğinde çok sevdiğim bir ablam çıktı bana, Nagice. Önceden de karşılıklı hediyeleşmiştik ayrı severim kendisini… El emeğim olan ürünlerimi gönderdim kendisine, eline geçince hemen aradı, canım benim senin sesini duymak daha mutlu etti beni… Güzel günlerde kullan ve kullandıkça beni hatırla Nagiş :D…
 

    Bu kolye, küpe ve bilezikler ise Gülin’in etkinliğinde bana gelen hediyeler. Sevgili Fecir - ahşapboyamatasarımı’nın el emekleriyle yaptığı takılar, ellerine sağlık arkadaşım, teşekkür ederim…


     Ben de Modamla ile eşleştim. Ona gönderdiğim hediyeler ise yine el emeklerim olan keçeden makyaj çantası ve kelebekli ahşap duvar panosu. Güzel günlerde kullan sevgili Burcu. Benim hediyem de daha gelmedi, gelince yayınlarım onu da…

     Bir yeniyıl etkinliklerinin sonuna geldik, sevgili blog sahibi arkadaşlarımdan aldığım hediyeler şimdilik bu kadar, daha güzel günlerde ve hediyeleşmelerde görüşmek üzere canlarım :D

     Sevgiyle ve mutlulukla kalın…

7 yorum:

  1. etkinlikler güzel şeyler dimi ama..mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı mutlu güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Sibelciğim.hediyelerin harika.hem sana gelenler hem yolladıkların.her biriniz güle güle kullanın.mutlu,sağlıklı kocaman bir yıl diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hepside çok hoş. :)

    Yeni yılınızı kutlarım,

    Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sevgi, sağlık ve mutululuk dolu nice yıllara. :)

    YanıtlaSil
  5. Ailenle mutlu bir yıl dilerim Sibel:))))

    YanıtlaSil
  6. Hepinize teşekkür ediyorum canlarım, hediyeleşmek gibisi yok :D

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...