RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

18 Aralık 2010 Cumartesi

Yeni Kutular...

     Merhaba arkadaşlar, bu amerikan servisinden yaptığım kutuların yenilerini hergün yapar oldum artık, çok seviyorum... Hem işlevi çok hem de kullanışlı bir kutu ayrıca çok da güzel hediye oluyor... Evdeki malzemelerimi de değerlendiriyorum, güzel bir hobi oluyor bana... Gerçi yeni kumaşlar, boncuklar, pullar alıyorum ama evdeki malzemelerime destek oluyorlar :D

     İşte karşınızda yeni kutular... Bu kutular ve diğer çalışmalarım için yeni projelerim var, vakti gelince sizlerle paylaşırım canlarım... Sevgiyle kalın...






9 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar ama hangi tür ameriakn servisinden yapılıyorlar. Biz istersek nasıl yapabilirz. Bana böyle dikiş malzemelrim ve düğmelerim için kutular lazım. Bunlar tam benlikmiş yani.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten bu kutuların çok orjinal ve şık oluyor:))

    YanıtlaSil
  4. Sibel'cim hepsi birbirinden güzel! Ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  5. yine çok şık olmuşlar canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık cnm,ne kadar şirin olmuşlar.Güzel hediye olurlar,ne iyi düşünmüşsün.Yeni projelerini merakla bekliyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Selmacım bambu servisler vardır ya onlardan yapıyorum canım, kolay şekil alıyorlar kutu yapmak için en iyileri onlar. Teşekkürler...

    Fadiş, Lolipu, Ayça, Örgüçantam ve Turkuaz hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim kızlar...

    YanıtlaSil
  8. hepsi de güzel mi olurmuş:)))))

    YanıtlaSil
  9. Fidoşcum o senin gönlünün güzelliği...

    Tiryakicim teşekkür ederim ben de o işlere başlamak istiyorum artık...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...