RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!

diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

2 Temmuz 2010 Cuma

İstanbul’da Mini Blogger Buluşması ve Salı Pazarı

Eveeeet Şule (ladygreenriver.blogspot.com) ve Nilgün (celebi74-celebi74.blogspot.com)  ile İstanbul gezisi yazılarıma başlıyorum çok şükür. İstanbul’dayken çok güzel, eğlenceli, gezmeli, bol alış-verişli, koşuşturmaca ile geçen tatil yaptık. Yeni yerler gördük ve yeni insanlarla tanıştık.

Şule ile Ankara’dayken buluşma tarihini ayarlamıştık, Nilgün’e de söyleyince mini blogger buluşması yapmış olduk. İkisi de çok şeker insanlar, yüzleri kadar gönülleri de güzel olan arkadaşlarımla sanaldan çıkıp gerçek yaşamda da tanıştığım için çok mutluyum.

Eşim ve Yiğit ile Salı sabahı deniz otobüsüyle Bakırköy’den Kadıköy’e geçtik. İlk önce canımın içi, neşe kaynağı, gülmesi hiç eksik olmayan Şule ile Kadıköy İskelesinde buluştuk.
Eşim beni Şule’ye sağ salim teslim ettikten sonra Nilgün’e gittik, güzel yürekli arkadaşım da bize harika bir kahvaltı hazırlamış, hep birlikte kahvaltımızı ve bol bol muhabbetimizi yaptık, e tabi fotoğraflarımızı da çektik. Bol kahkahalı ve eğlenceli sohbet ile zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık vallahi :D

Yalnız arkadaki Magnum kızı da ayrı bir hava katmış kahvaltı masamıza :D

Daha sonra Nilgüncüğüm, Şule ile beni Salı Pazarına, o karmaşaya, o keşmekeşe, o kalabalığa uğurladı :D Acayip bir izdiham ve kalabalığın içinde gezdik, alış-veriş yaptık, yemeğimizi yedik ve yorulduğumuzu da anladık tabii :D Pazarda benim gibi şehir dışından gelen meraklılar da vardı, her hafta gelen müdavimler de… Yanımda iyi ki Şule vardı yoksa ben şaşkın ördek gibi olurdum eminim :D

Oturduğumuz yerdeki branda kırmızı olduğu için biz de kırmızı çıkmışız :D
     İşimiz bitince Şule ile tekrar Kadıköy İskelesine gidip ben eşimin, oğluşumun yanına o da evine doğru yol aldık ve bir gün de böyle geçti gitti ama verimli, güzel ve eğlenceli bir biçimde tabii…

Şule elindeki bavul tarzı çantayı “bu senin” diyerek bana vermişti, yok artık demiştim :D neler koymuşsun o çantaya öyle çok zahmet etmişsin güzelim, teşekkürler ederim.

Nilgüncüğüm o güzel kahvaltı için sana kocaman kocaman teşekkürler ederim, ellerine sağlık şekerim.

Nilgünüm ve Şulem, canlarım benim, iyi ki sizleri tanımışım, kendimi şanslı hissediyorum.

Sevgiyle kalın, hepinize Ankara’dan sevgiler canlarım…

1. oh oh ohhh süpersiniz.Ne iyi etmişsiniz gerçekten.Keyifli sohbet, kahvaltı bide alışveriş ohhh ohhhh.
    Çok güzel resimler.
    Sevgiler, Saygılar

2. ama olmazki böyle bende çok kıskandım şimdi ama yaaaaa

3. Çok aktifsiniz Sibel, ne yapıp edip sosyalleşiyorsunuz, sizin için sanal yok, hemen gerçeğe dönüştürüyorsunuz arkadaşlıkları. Bu konuda en aktif blogger sizsiniz galiba. Sevgiler.

4. ne hoş yaa, Konya'ya gelen yok mu? tanışsak kaynaşsak:)

5. Hayırlı Cumalar cnm,güzel bir buluşma olmuş hepinizin yüzünden belli,uzun dostluklar dilegiyle.......

6. ay sibel bi günde izmire gelsen ne güzel olur bizde buluşur gezer gezer gezerdik:((( kıskandım:((

7. ben de Fadiş'e katılıyorum. Benim en beceremediğim şeydir bu

8. Evet makbulecim çok güzeldi teşekkürler canım...

Sevimcim seninle de görüşürüz belki canım hiç belli olmaz di mi? :D

Fadişcim bu güzel yorumun için öncelikle teşekkürler canım. İmkanım ve zamanım varsa böyle görüşmeler çok hoşuma giderek yapıyorum canım. Herkesi ve aktif olmayı çok seviyorum :D

Hilalcim belli mi olur canım orada da buluşuruz bir gün :D

Teşekkürler turkuazcım, senin de cuma'n hayırlı olsun...

Ecem güzelim bir gün oralara da gelirsem hiç şaşırmam yani. Zaten ilk senin haberin olur canım...

adadeniz teşekkürler canım...

9. Ooooh sefanız olsun. Ne güzel bir buluşma olmuş. Hediyelerde çok güzelmiş, Şulenin ellerine sağlık. Güle güle kullan canım. Çelebininde ellerine sağlık ,kahvaltıda pek güzel görünüyor.

10. Sibel yorumunu gördüm canım, en kısa zamanda görüşelim

11. oh oh oh
    enerji saçıyorsunuz:)
    hele alışveriş kısmı en güzeli :)

12. canım benim nihayet geldim yorum yazabiliyorum buraya :) çok şükür.. ay fotolara bakıyorum kaç kez harika bir gündü vallahi.. tekrarı olur inşaAllah..

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...