RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

3 Ağustos 2012 Cuma

Alışveriş Ganimetlerim :D

     Merhaba arkadaşlar, nasılsınız bakalım? :D Beni sorarsanız ben siparişler, boyamalar ve oğluşum ile yaptığım hobilerle yoğun günler geçiriyorum :D

    Son zamanlarda dekoratif evli ekmek kutuları siparişi çok geldi (maşallah), onları boyayıp süsleyip gönderdim, yalnız nedense fotoğraf çekmeyi seven eşim ile ben :D kutuların fotoğraflarını çekmeyi unutuyoruz :D Paketi yaptıktan sonra aklımıza geliyor sonra da paketi bozulmasın diye açamıyoruz:D Tabi böyle büyük ürünleri paketlemek de biraz meşakkatli oluyor sonra da paketi bozamıyoruz... 

    Bu kadar iş yaptıktan sonra da haliyle malzemelerim azalıyor. Uzun zamandır Ulus’a gidememiştim hem sıcaklar, hem de işler güçler nedeniyle nihayet şeytanın bacağını kırdım ve bol malzemos :D Suluhan’a gittim. Öncesinde Çıkrıkçılar yokuşunun aşağı kısmında olan ilk malzemecime gittim yani Karademir’e, oradan rengarenk cıvıl cıvıl süsler aldım, yeni kurdaleler buldum onlarla güzel fikirlerim var bakalım :D


   Daha sonra da Suluhan’a geçtim, ahşap ürünler satan Ümit’in yanına uğradım, olmazsa olmazlarımdan bir yer burası :D Eksik birkaç parçam vardı onları aldım…


   Ve doğru alt kata indim Lilith’e sevgili Aysel ve Eda’nın yanına, güzel yürekli çok tatlı insanlar. Hem becerikliler, hem de zevkliler, boncuklarla danslarına bayılıyorum, acayip üretkenler maşallah. Ayrıca orada hem malzeme satıyorlar hem de boncuktan kolye, küpe, bileklik v.s. yapımını öğretiyorlar. Onların yaptığı işlerden bir kısmını bloglarda görüyorum… Biraz sohbet muhabbet derken oradan da eksik malzemelerimi aldım, hatta birkaç yeni ürün gördüm topladım hepsini :D mesela bardaklara, vazolara takılan hayvancıkları gördüm çok şekerler değil mi canlarım? :D 


    Hem sıcak, hem oruç, hem de kalabalık derken yorulmuşuz oğluşumla :D Sağolsun benim en iyi arkadaşım, o da seviyor benimle gezmeyi, alışverişi maşşallah :D

   Şimdilik bu kadar canlarım. Sevgiyle, sağlıcakla kalın :D

18 yorum:

  1. bardaklara takılan hayvancıklar çok güzel.Birde ben yordum eni bu alışverişte değilmi? teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablacım ben dün gittim alışverişe, elimdeki malzemelerde bitmişti onları halletmeye gittim. Hem yoracaksan da sen yor güzelim...

      Ben de bardak hayvancıklarına :D bayıldım, çok güzeller :D Sevgiyle kal öpüldün canım benim...

      Sil
  2. horozlar orada ne yapıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapsınlar bardakta ne var diye tırmandılar ama boşluktan başka bişi yok :D

      Sil
  3. Ben de bayıldı bu hayvancıklara, bardaklara değil, kapı süslerine, posta kutularına falan harika asılır bu hayvancıklar, gerç sen daha neler neler yaparsın kimbilir, ellerine sağlık daha şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Elifcim aynen ben bardaklar için değil kuşevleri ve diğer ahşap malzemelerim için aldım :D vallahi bildin tebrik ederim canım benim :D

      Sevgiyle kal...

      Sil
  4. çok güzel ganimetlere bayıldım ( : ne çıkcak bunlardan merakla bekliyorum ( : kulay gelsin şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebnem hanımcım :D Ben elimdeki siparişleri bitireyim bakalım neler çıkacak :D

      Sevgiler...

      Sil
  5. oğlunun gıkını çıkarmadan seninle gezmesı ne büyük bir lütuf sibel. benimki hemen yoruluyo.mızır mızır.kucağına al, sıkıldım, gidelim... Sibelcim görüyorum ki bizim burda pazarda satılan şeylerden almışsın hep. ben burda 10 tanesi 1 tlye fermuar,paketi 1 tlye düğme,3 tanesi 1 tlye ceşit çeşit kurdela alıyorum. Bi ihtiyacın olduğunda lütfen söyle,ya da bana şu kadarlık şundan al de ben gittiğimde alayım canımcım. kazıklanma oralarda göz göre göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslıcım oğluşum konusunda şanslıyım, gezmeyi farklı yerlere gitmeyi sever :D Üzmez söz dinler maşşallah... Kime çekmişse :D

      Umarım seninki de büyüdükçe düzelir annesi...

      Yalnız Aslıcım şu son yazdıkların 1 liraya şunu alıyorum 1 liraya bunu alıyorum lafları beni fena yaptı, ahhhh :D Güzelim ayrıca o güzel teklifin için de teşekkür ederim, bir ara sana sipariş verebilirim ya da atlar gelirim yanına beraber alırız :D deeeermişim...

      Sevgiyle kal güzelim tekrar teşekkür ederim ilgin alakan için, öpüldünüz şekerim...

      Sil
    2. Eylülde bi cumaya denk getir dicem o zaman. Hem iş hem eğence maksatlı bir gezi olsun.Ya neden başka şehirlerde yok bu tarz pazarlar ya da dükkanlar. Zincir kurcam yeminle. Ankara şubesi senin olcak. Ucuz kumaşlar,düğmeler,fermuarlar,ne ararsan. Frenchise vercem. Adı da "yok yok" olsun. Ya da cıfıt çarşısı:)

      Sil
    3. Aslıcım Eylül de yokum canım, anca Ekim ayında olabilir, çok isterim...

      Bu frenchise kurma işini beğendim :D Ankara şubesi olma konusunda talibim vallahi :D

      İsimleri de güzelmiş Aslıcım :D Süpersin güzelim kendine iyi bak :D

      Sil
  6. çok güzel bu ciciler:)
    oğluşuna kocaman bir öpücük ve aferin .harika bir yol arkadaşı desene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, oğluşumu da hemen yerine öptüm haberin olsun :D Sevgiler İzmir'e...

      Sil
  7. Kim bilir neler çıkcak bunlardan ablacım :)

    Sevgiler Öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazını kullandım bile Sümeyyecim :D Teşekkürler sevgiler canım...

      Sil
  8. ne güzel şeyler almışsın!eminim çok güzel işlere malzeme olacaklar.güle güle kullan hepsini canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanaycım, şimdilik bir ısmını kullandım bile :D

      Sil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...