RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Fikir ve Boyaması Benden, Kesim Eşimden :D

    Merhaba canlarım, malum sabah erkenden, her zaman merak ettiğim yere Karadeniz’e 1 haftalık tur ile gidiyoruz nihayet (sağlıkla gidip sağlıkla dönmek nasip etsin allahım)… Gitmeden önce, son işlemlerini henüz tamamlayamamış olsam da sizlere son eserimizi göstermek istedim. Veeee karşınızdaaaaa sevgili Matruşka Bebeklerimmmm :D


    3 gün önce, ayakta durabilen neler yapabiliriz acaba diye düşünürken (inanın araba kullanırken, yemek yaparken, dolabımı düzeltirken, hatta camlarımı silerken bile neler yapabilirim diye düşünmekten kendimi alamıyorum, sanırım bir alışkanlık oldu bu :D) aklıma birden “neden matruşka bebekler yapmadık biz, hepsi de mis gibi ayakta duruyor” dedim :D ve hemen eşime çizimini gönderdim o da sağolsun istediğim gibi dizayn etti, ahşaba çizdi ve kesti :D

    Ben de, eşim kesimini yaparken üzerine yapacağım dekupajları ve renklerini ayarladım, kesimi bitip de bana teslim edince çok mutlu oldum :D ve başladım boyamaya :D Kırmızı, yeşil ve mavi renklerle zeminlerini boyadım, malum matruşka bebekleri böyle canlı renklerle süslüdür, bir de renklerine uygun dekupajlarını kesip yapıştırdım… Vallahi yaparken çok eğlendim, nasıl bir hevesle kağıtlarını kestim, süsledim, stickerlerini yapıştırdım anlatamam, bugün de allahın izniyle bitirdim ve dumanı üstünde sizlere yayınlıyorum :D

    Aslında daha tam bitmedi ama gitmeden yayınlamak istedim :D Ben “acaba hangi modelden yapsam, üst kısmımı dekupaj olsun yoksa alt kısmımı?” diye eşime sorduğumda bana “Her iki tarafını da kullan madalyon gibi, birini dekupaj yap birini de boya” dedi :D Sağolsun eşim bana güzel fikirler verir, böyle işlerde birbirimize yardımcı oluyoruz, o çok önemli… Bazıları eşleriyle iş arkadaşı gibi ya da düşmanı davranıyor, soğuk, ilgisiz hatta “x bey, x hanım” diye hitap ediyorlar ne kadar garip, ne kadar yalnızlık hissiyle davranıştır anlamıyorum… Çok şükür biz öyle değiliz, biz her zaman birbirimize yardımcı oluruz, destek oluruz. Çevremizde de böyle eşine saygılı ve yardımcı arkadaşlarımız var, daha doğrusu böyle insanları arkadaşlarımız olarak seçiyoruz…

    Neyse konumuza gelelim, eşimin verdiği fikirle hemen diğer tarafını da bu matruşkaların renginde dekupaj kâğıtlarıyla süsledim, etek kısımlarını da tamamladım ama yüzleri tam olarak bitmediği için sonra yayınlamak istiyorum, inş. tatilden dönünce :D

     İşte canlarım, benim sevimli matruşka bebeklerimin bir tarafı böyle, ben ok beğendim ya sizler? Son zamanlarda matruşka bebeklere takmış durumdayım, bir de matruşkalı çantam olsaydı :D, ne iyi olurdu yahu :D şimdilerde ona takmış durumdayım... İnşallah benim de matruşka desenli bir çantam olur :D Evrene mesaj olarak gönderdim bakalım, sonuç ne olacak :D

     Vallahi fikir ve boyaması benden, kesimi ise sevgili eşimden :D Ben hiçbir yerde görmedim böyle ayakta durabilen ahşap matruşka bebekler, onun için gururla “fikir benden” diyebiliyorum :D

    Eğer sizler de bu ahşap matruşka bebeklerden isterseniz bize mail adresimizden ulaşabilirsiniz…

                                         shd@sibelinhobidunyasi.com

    Hepinize iyi bayramlar. Sevgiyle kalın canlarım…

26 yorum:

  1. blogunun yeni yüzü de hayırlı olsun tatlım:)

    bu hanımlar çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bu matruşkalara sibelcim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar sibel hanım fiyatları nekadar( boyanmamış tahtanın)

    YanıtlaSil
  4. sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle... mutlu bayramlar....

    YanıtlaSil
  5. sibelciğim fikir harika boyamalar süper.eşinin ve senin ellerine sağlık.aklımda birşey var sana maille gönderirim bayramdan sonra,amerikadan almıştım bana çok değişik gelmişti inş beğenirsin.iyi tatiller çok öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil ablacım teşekkür ederim, daha başka fikirlerim de var bakalım ne zaman hayata geçiririz. Son zamanlarda siparişlerden kendi kesimlerimizi yapamamıştık ama yakında bitiririz inş. :D

      Bana mail atarsan bakarız fikirleşiriz ablacım teşekkür ederiz. Öpüldün şekerim...

      Sil
  6. merhabalar elinize saglık ..karadenize sevgiler iyi bir seçım yapmışsınız, imşallah yagmur yoktur keyiflı bir tatıl olsun hayırlı bayramlar sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yağmur falan etkilemedi bizi çok güzeldi karadeniz gezimiz :D Teşekkür ederim Fadicim :D Sevgiler...

      Sil
  7. harika olmuş arkadaşım ellerine sağlık çok tatlı görünüyorlar.
    İyi tatiller ve iyi bayramlar dilerim öpüyorum seni çok :)))))

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    İyi bayramlar. :)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı olmuşlar, harika boyanmışlar, asıl gösteren o zaten.

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık çok şirin olmuşlar:))ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler:) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. diğer postunada yazdım çok güzel olmuşlar sibelciğim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Sibelcim mailime bu güzel setin fiyatını yazar mısın?

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...