RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

17 Ağustos 2012 Cuma

Hediyelerim Geldiiii…

     Merhaba arkadaşlar, 2 gündür migren ile başım dertte, herhalde hem orucun son günleri hem de hazırlıklar, koşuşturmaca derken bu illet ağrı geldi… Bir de nazar değdiğini düşünüyorum, bugün iyileşmem lazım inşallah, biraz ütüm var, valizi kapatmalıyım, siparişleri bugün teslim etmeliyiz, elimdeki işleri bitirmeliyim, son hazırlıklarımı tamamlamalıyım zira sabahın erken saatlerinde yola çıkıcaz ve ver elini Karadeniz :D Haçan size oralardan yazarım artık :D
 

    Neyse gelelim konumuza, sevgili Süslü ve Pembe Dünyam blogunun sahibesi Bayram hediyeleşmesi düzenlemişti, ben de Melodram ile eşleşmiştim, hediyelerim Çarşamba günü geldi, teşekkür ederim sevgili Melodram, çok güzel şeyler göndermişsin. Ben de dün gönderebildim hediyemi umarım bugün eline geçer.

     Hediyelerden en ilginç ve güzel olanı da bana özel sticker dizayn etmiş ve 4 adet göndermiş sağolsun, ellerine sağlık sevgili Melodram :D

     Sevgiyle kalın canlarım…

5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun arkadaşım inşallh geçer ve işlerini rahat bir şekilde halledersin ,

    bende memleketteyim :) sende güle güle gidip gel inşallh; iyi gezmeler :)

    hediyeler harika güle güle kullan :)

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Migren kelimesini görünce dedim halden anlayan biri daha ne ilaçlar fayda ediyor ne başka birşey uyku değiştimi düzen değiştimi tutuyor işte günlerdir bende uğraşıyorum çok çok geçmiş olsun canım. Hediyelerinide güle güle kullan canım bu blogların keyifli kısımlarından bu hediyeler sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın vede iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  4. Cicilerin çok hoş^-^
    Hayırlı yolculuklar canım.

    YanıtlaSil
  5. Böyle mutluluklara vesile olmak ne hoş ...İyi günlerde kullanın her ikinizde inşallah hediyelerinizi :)Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...