RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Yuppiii, İşaret Dili Sertifikamı Aldım :D

   Merhaba arkadaşlar, nasılsınız görüşmeyeli? Ramazan da bitiyor, bu sıcaklarda nasıl geçecek derken, koskoca bir ayı da devirdik, Allah tekrarını sağlıkla, huzurla nasip etsin inş… Arkasından bayram ve tatil geliyor, yani bizim biraz da olsa dinlenme günlerimiz başlıyor inşallah :D

   Gelelim bu günüme :D Bugün de koşturmaca içerisindeydim :D Çarşıya indim sipariş harf bitmişti, onu kargoya verdim, arkasından A.101’e gittim, yeni peçeteler gelmiş onlara baktım, tabiî ki de 2 paket aldım :D (çok güzeller tavsiye ederim, hadi bitmeden gidin alın bence :D), ne olacak benim bu peçete sevdam ben de anlamıyorum yahu, nerde peçete görsem hemen “nerede kullanacağımı” hayal edip alıyorum :D bazılarını da hediye ediyorum özellikle ahşap boyama yapan arkadaşlarıma :D, marketten çıkınca da hemen karşısındaki İlçe Belediyemizin kurs yerine gittim… 

    Belki bilmeyenler vardır, ben geçen kış İşaret Dili Kursu’na gittim, çok şükür çevremde böyle özel kişiler yok ama ben hem belki birilerine yardımcı olabilirim hem de oğluşumun böyle arkadaşları olabilir, zorluk çekmesin o da yardımcı olsun diye bu kursa gittim. Uzun zamandır düşünüyordum bu kursu, Yenimahalle Belediyesi’nin bizim orada “bakalım hangi kursları varmış” diye bakmaya gittiğimde “evet, istediğim bölüm bu” dedim ve kayıt oldum :D Hatta beni hiçbir zaman yalnız bırakmayan, benim gibi sosyal işlerde olmayı seven sevgili Semra ablamı da kayıt ettirdim, iyi ki geldin güzelim teşekkür ederim.


 
    Kursta çok güzel arkadaşlıklar da edindik, gerçi ilk başladığımızda kalabalıktık sonradan azaldık, hocamız da “kalan sağlar bizimdir” dedi sağolsun… Bu arada Hocamız da büyük fedakârlıkla gelip bizlere bu özel ve güzel dili öğretti sağolsun. Kendisi hem TRT de çalışıyor hem de  bizim gibi meraklılara bebekliğinden beri bildiği dili öğretiyor :D Cem hoca emeklerine sağlık, sana kocaman teşekkür gönderiyoruz…


    Kursumuz Mayıs’ın son haftası bitti, sınavımıza girdik (sınavdan 90 aldım bu arada öhm öhömmm
:D) ve bugün de sertifikamı büyük bir gururla aldım… İyi ki gitmişim İşaret Dili Kursu’na, teşekkür ederim Yenimahalle Belediyesi bizlere böyle bir imkânı sağladığınız için, teşekkür ederim Cem hoca verdiğin emekler için ve teşekkür ederim arkadaşlarım benimle güzel ve eğlenceli saatler paylaştığınız için…

    Bu dili unutmamak için devamlı tekrar etmek lazım, kitaba arada bakıyorum ama yine de derneğe gidip bir arkadaş bulmam daha iyi olur :D

    Neyse sertifikamı aldıktan sonra oğluşumun kreş kaydını yeniletmeye gittim, hem de hocalarımızı gördüm hasret giderdik biraz :D Ekim ayın da görüşmek üzere sevgili Gülçiçek Kreşi :D

    Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın canlarım :D

20 yorum:

  1. hayırlı olsun, ne güzel bir kursa gitmişsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Swotpisces :D Farklı ve yararlı işlerle uğraşmayı seviyorum :D

      Sil
  2. Çevresinde ya da ailesinde işitme engelli biri olmamasına rağmen bu dili öğrenmek isteyen sadece ben varım sanıyordum :) benim gibi düşünen birinin olduğunu bilmek çok güzel.Gerçi siz öğrenmişsiniz ben sadece internet üzerinden öğrenmeye çalışıyorum.Çok ama çok tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Serap sen de bendensin yani, ya da ben sendenim :D Aynı dili konuşuyor olmamız güzel arkadaşım :D

      Yalnız bu dili unutmamak için bol bol tekrar etmek lazım, yardımcı olabileceğim konu olursa sevinirim... Sevgiler...

      Sil
  3. Aaaa çoook güzeeeel:)) Tebrik ederiiim bende gittim işaret dili kursuna...Aktif kişiler beni hep mutlu ediyo...Kocamaaan sevgileeer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sedacım :D Ben severim aktif olmayı ve aktifleri :D

      Sil
  4. Kutlarım seni arkadaşım hem sertifikan hemde duyarlılığın için.
    Bu arada Kadir gecen mubarek olsun yüce Allah senin ve tüm inananların dularını ve ibadetlerini makbul eylesin, kocaman kocaman öpüyorum hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Meralcim :D

      Senin de Kadir gecen mübarek olsun, allah sağlıkla tekrarını nasip etsin...

      Öpüldün şekerim :D

      Sil
  5. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz.Tebrikler tatlım

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım maşallah sana hiç boş durmuyorsun ne güzel bir fikir çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de boş yok sevgili adaşım :D Senin gibi yemeklerde marifetli olamasam da ben de pratfk işleri severim :D

      Sevgiler tatlım...

      Sil
  7. Gönülden tebrikler canım.
    Duyarlı yüreğine kocaman sevgilerimi gönderiyorum^-^

    YanıtlaSil
  8. sibelcim tebrik ediyorum.harika bir haber bu.keşke bu dili hiç kullanmaya gerek olmasa ama maalesef.başarılarının devamını diliyorum canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm Alanaycım. Benim çevremde böyle insanlar yok ama olmayacağı anlamına da gelmiyor. Sevgiler...

      Sil
  9. mrh sibel abla tebrik ederim seni duyarliligin icin bende isitme engelliyim unutmaman icin kendine isitme engelli arkadas edinmen lazim bende kizima isaret dili ogretiyorum

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...