RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

30 Mayıs 2010 Pazar

Ankara Buluşmasından Notlar…


     Merhaba arkadaşlar, dün Ankara Buluşmamızı yaptık, kendi adıma söylemek istiyorum çok güzel ve çok eğlenceli geçti. Bazı arkadaşlarla önceden tanışmıştık, dün itibariyle yeni arkadaşlar, yeni insanlar, yeni bloglarla tanıştık. Küçük misafirlerimiz de vardı, onlara da annelerine de gelen herkese kocaman kocaman teşekkürler ediyorum, iyiki geldiniz ayaklarınıza güzel yüreklerinize sağlık.  

    Yeni buluşmalardan, organizasyonlardan konuştuk “nerelerde buluşabiliriz?, nerelere gidebiliriz?” diye fikir alışverişinde bulunduk, bakalım buradaki konuşmalara göre yakın bir zamanda tekrar bir buluşma ayarlamak istiyorum, bu sefer Ankaramızın tarihi ve güzel mekanlarına gitmek istiyoruz, sizleri buradan bilgilendiririm arkadaşlar.

     Bu arada biz bayanlar buluşunca eşlerimiz de haliyle “Biz ne yapacağız?” diye hayıflanıyorlar :D  Bir daha ki blog buluşmamızda onlara da bir “Eşler Buluşması” ayarlamak lazım diye düşünüyorum eeee hakları değil mi? 

     Geleceğim deyip gelmeyenler oldu, onlarında gelmesini çok isterdim ama olsun inşallah bir gün bir yerde görüşür, buluşur, kaynaşırız.


     Toplamda 16 kişiydik, 3 tane de küçük misafirlerimiz vardı, canlarım benim… Gelen arkadaşlarım kimlermiş bir bakalım değil mi? Sağdan başlayarak sırayla kızların blog isimlerini linkleriyle birlikte yazıyorum:

http://bulutgolgesi.blogspot.com
http://ojeliparmaklar.blogspot.com/
http://elifinterazisi.blogspot.com/
http://nerimandaninciler.blogcu.com/
http://wwwumudayolculuk.blogspot.com/
http://atolye-kedi.blogspot.com/
http://ntardu.blogspot.com/
http://aaskimaskim.blogspot.com/
http://tiryakihobi.blogspot.com/
http://aycanindukkani.blogspot.com/
Misafir arkadaşımız Nazan hanım
http://evsohbeti.blogspot.com/
http://lolipu.blogspot.com/
http://oruk.blogcu.com/
http://sabayca.blogcu.com/ (bu resimde sabay ablamız yok)
ve
ben

    Neyse sözü fazla uzatmayayım da fotoğraflar konuşsun, şimdilik bendeki resimleri ekliyorum sonradan Ayçacığımın gönderdiği fotoğraflardan birkaç tane daha ekleyeceğim, şimdiden teşekkürler Ayçacım…



     İşteee bir Ankara'nın blog sahibi kızları buluşmamız da böyle geçti. Hepinize tekrar tekrar teşekkürler ediyorum canlarım, bir dahaki buluşmada görüşmek üzere… Sizleri çok seviyorum...

    Sevgiyle kalın canlarım…




Dip Not: Yalnız toplu fotoğraflarda elimdeki güzel dekora dikkat :D Ben de bir alemim yahu :D

27 yorum:

  1. ayy ne güzel kareler..
    çok güzeldi çok.
    kesinlikle daha sık yapalım.
    şimdi gerçi benim posta da yazıcam ama,
    bi sonraki buluşma altınparkta piknik şeklinde olsun bence :)

    not: 32 diş sırıtan fotoyu görünce şok oldum :)))

    YanıtlaSil
  2. ayy ben nasıl oldugunu anlamadım bu yanlış anlamada nereden oldu onuda bilemiyorum cok üzüldüm çünki gelebilirdim sağlık olsun demekten başka bi şey diyemiyeceğim birazda yogunlugumda olsa inşallah izmirden dönüşte kısmet olursa herkesin ğüzel bir ğün geçirmesine memnun oldum devamı olur inşallah herkese gönülden sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tiryakicim dün seninle bir türlü muhabbet edemedik canım yaaa aklım kaldı açıkçası, neyse çocuklarla birlikte başka bir gün görüşelim güzelim ...

    Dendenim az kaldı şekerim temmuz da görüşücez...

    Gizli hazinelerim evet yahu sen gelicem demiştin gelemedin olsun biz yine buluşucaz o zaman bekliyorum şekerim...

    YanıtlaSil
  4. evet masa büyük olunca herkesle muhabbet zor oldu :)
    bi gün görüşelim biz ayrıca,hem dedikodu yaparız :))

    YanıtlaSil
  5. Sibelciğim ya çok güzel bir gündü çok tatlı insanlarla bir araya gelmeme vesile olduğun için çok teşekkür ediyorum. Yeni organizasyonlarını bekliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
  6. Tiryakicim ona dedikodu demeyelim de muhabbet diyelim şekerim :D En kısa zamanda görüşelim canım...

    Kedicim canım benim ben sizlere teşekkür ederim çok incesin arkadaşım ben de senin gibi arkadaşım olduğu için şanslıyım aslında :D Ben yeni buluşma topunu Tiryakiye atıyorum canım, hadi bakalım :D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir buluşma olmuş,yaşasın blog kardeşliği:))

    YanıtlaSil
  8. Her şey çok güzeldi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. Çok kıskandım ama çok da sevindim sizi böyle mutlu görmek ne güzel...Size bakarken, oğlumun dediğine göre yüzüme gülümseme yayılmış. Ne güzel kareler....

    YanıtlaSil
  10. Sibelcim,senden korkulur. Azmettin başardın. Önceki buluşmamızda 5 kişiydik, bu seferkinde 16. Bir dahakine sen bunu 50 yaparsın, malum 3 katına çıkıyor. Ama çoook güzeldi tabi sayende. Takip ettiğim ama tanışma fırsatımın belkide olamayacağı bir çok insanla tanıştım sayende. Oraya gelen herkese koccccaaamaaan sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Yeni insanlar tanımak ve yeni dostlar edinmek çok güzel.sizin adınıza sevindim.Daha önceki yorumumda da belirttiğim gibi inşaallah bir daha ki sefere aranızda olmak nasip olur.sizler adına sevindim.Çok hoş anlar geçirdiğiniz foto karelerinden de belli oluyor.sevgiyle ve sağlıkla kalınız.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Filizcim,

    Elifcim ben teşekkür ederim geldiğiniz için canım...

    Ufuk ablacım sen de olsayudın ama kısmet böyleymiş, olsun ben seninle buuluşma ayarlarım ne zaman istersen, insanlar tatile gitmeden yakında bir tane daha yapalım diyoruz o zaman gelirsin. Oğluşuna da selamlar bu arada :D

    Ayşecim, ben sizlere teşekkürler ederim canım çok güzel bir gün geçirdik,sevgiler öptüm canım.

    TEşekkürler Mehtap, inş. bir dahaki sefere...

    YanıtlaSil
  13. ne güzel kalabalık bir grup, yazdıklarınıza göre eğlenmişsiniz de, resimlere bakınca bir daha ki buluşmada kimlerle tanışacağımı görmüş oldum:)) inşallah o buluşmaya katılabilirim, ankaranın tarihi yerlerini gezme fikri gerçekten çok güzel mutlaka katılcam mutlaka....

    YanıtlaSil
  14. Ancak şimdi yazabiliyorum. Malum dün çekim vardı :) Sonra da akşam yatıya arkadaşlar gelinde :) Bu sabah görebildim yazını :)

    Sibel'cim herşey için çok teşekkürler. Öpüyorum çok, iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  15. SİBEL HANIM HEPİNİZ HARİKASINIZ
    BEN SOFTBOWL FİRMASI ADINA ETKİNLİKLER DÜZENLİYORUM YAKINDA ANKARA DA DA ETKİNLİKLER YAPACAĞIZ BU KONUDA ARKADAŞLARINIZA BİLGİ VERİR MİSİNİZ ? KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR SAYFAMA YORUM BIRAKMALARI YETERLİDİR
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyorsunuz, ben de gelmeyi çok isteyip kurs sebebiyle gelemeyenlerdenim:(

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşa benziyor buluşmanız. fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
  18. Bende bir Ankara'lı bloger olarak aranızda olmayı çok istedim ama malesef cenazemiz vardı:( Bir daha ki sefere aranızda olacağım mutlaka:) Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  19. Şekerbulutu bekliyorum canım, teşekkürler.

    Ayçacım ben teşekkür ederim canım, eşine de selamlar :D

    Sevil hanım tabiki paylaşırım arkadaşlarımla, teşekkürler.

    Serguncum yakında bir buluşma daha yapılacak inş. o zaman gel bekliyorum canım.

    Adadeniz, teşeşkkürler canım...

    Chilek başınız sağolsun canım, başka buluşmalarda görüşmek üzere tatlım...

    YanıtlaSil
  20. Sibel'ciğim, geç kaldım biraz hem işlerin yoğunluğu hem kötü olaylar elimi kolumu bağladı :( Çok güzel bir gündü. Organize ettiğin için teşekkürler tatlım. Güler yüzün, samimiyetin için de ayrıca koccaman öpüyorum seni. En kısa zamanda tekrar bir araya gelmek dileğiyle...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. canım sibelciği her şey için çokk teşekür canım işim vardı bir türlü giremedim pc ye canımsın yaaa hepimiz harikaydık bizler sanaldan gerçeğe geçdiğimiz bir arkadaşlıkdı harikalardı hepside hepsini çokk seviyorum her taoplantıda haberim olsun -

    YanıtlaSil
  22. Ne guzel bi bulusma olmus.. keske bende olabilseydim.. bi seferde burda bulusalim.. :)) hihihihi

    YanıtlaSil
  23. Tatlımmm, bendeki fotoları beğenmedim ;)o yüzden senin fotoları çaldım haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  24. Sibelcim,günümüz çok güzel geçti,sizlerle birlikte zaman geçirmek,çok keyfliydi,sana teşekkür ediyorum,yeniden buluşana kadar hoşça kal.
    www.oruk.blogcu.com

    YanıtlaSil
  25. Yeşimcim ben de seni çok sevdim şekerim, teşekkürler...

    Kitchen Witch teşekkürler canım ama oralarda buluşma biraz be güzelim dimi ama :D

    Oruk geldiğiniz için ben çok mutlu oldum ablacım görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  26. ooo güzel bir ben eksik,Ankaralı blogcuları temsilen Samsundayım,herkese selmn olsun,blogumda çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...