RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

26 Mayıs 2010 Çarşamba

Çanta Yenileme ve Dikme Çalışmalarım…


     Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 sene evvel yaptığım çanta çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bir fuarda verilen rengine bayıldığım, içi geniş ve kullanışlı bir sponsor çantasını nasıl kullanabilirim diye düşündükten sonra evdeki yapma çiçeklerle süsleyip bu hale getirdim.
 

      Yazılı tarafını arkaya getirdim ve boş tarafını da çiçeklerle süsleyip kullanışlı bir çantaya dönüştürdüm. Yazları rengine uygun kıyafetlerle kullanıyorum, içi geniş olduğu için rahat ve sevdiğim bir çanta.


     Çiçekli çantayı ise ne ile yaptığımı tahmin edemezsiniz? Sıkı durun, yastık kılıfı… Evet, bir yastık kılıfından yaptım bu çantayı. Bunu da 2 sene evvel Derya Baykal, programında yapmıştı… Ben böyle pratik şeyleri, hemen yapılıp ortaya çıkan eşyaları çok seviyorum. Evdeki kılıflarıma kıyamadığım için ertesi gün bu çiçekli ve sevimli kılıfı alıp çantaya dönüştürdüm. Bu da tam yaz çantası aslında ama ben bu çantamı pek kullanmıyorum, cüzdan, ruj, gözlük ya da telefon hep bir köşesine gidiyor ve bulana kadar geriliyorum yani benim gibi çantaya çok eşya koyanlar için ideal değil. Ama genç kızlara da tavsiye ederim… İsteyen olursa nasıl yapıldığını anlatırım.

    Sevgiyle kalın canlarım…

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş sibelcim..özellikle alttaki çiçekli olan harika...iyi günlerde kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  2. bende böyle süslemeler bayılıyorum çanta dikmeyle uğraşmaktansa hazır çantayı yenilemek sanırım kolayıma geliyor çişçekte çok yakışmış yani çantaya

    YanıtlaSil
  3. Canım benim her iki çanta da çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Şehnazcım, senin gibi değilim elimden bu kadar geliyor canım...

    Sevimcim teşekkürler..

    Teşekkürler Yeşimcim...

    YanıtlaSil
  5. Bende çabuk sonuç alacağım şeyleri yapmaktan çok keyif alırım. Ne güzel olmuşlar canım ellerine sağlık, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık. Maviliye bayıldım ne hoş olmuş öyle

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler ada ve deniz'in sevimli anneleri :D

    Çelebicim canım benim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş mavi ayrı harika,kırmızı çiçekli başka harika.Sibelim iş durumuma bağlı gelebilmem müsait olursa seve seve gelirim.çok öpüyorum seni ve şekeri....

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...