RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

14 Mayıs 2010 Cuma

Ertelenen Ankaralı Blog Sahipleri Buluşmasına Gelen Var Mı?



         Merhaba canlarım, havalar iyice güzelleşti, eee Ankara'nın güzelleri ile de artık buluşalım diyorum. Malum gelemeyenler olacağı için ertelediğimiz Ankara buluşmasını artık yapalım çünkü hepimiz sabırsızlanıyoruz değil mi? Sizleri çok özledim canlarım, hem bir kahve eşliğinde sıcak sıcak muhabbetler edelim hem de kaynaşıp yeniliklere kucak açalım diye düşünüyorum.

          Ben hem herkesin kolayca gelebileceği yani merkezi hem rahat olabileceğimiz hem de şık bir yer diye tekrar Park Bulvar'ı öneriyorum.  Ayrıca tarih ve saat konusundaki önerim; 29 Mayıs Cumartesi günü saat 14.00.  Buluşma yeri, saati ve tarihi konusunda sizler de önerilerde bulunursanız çok sevinirim canlarım. 

        Sizlerden yine bir ricam var; duyanlar duymayanlara haber versin de bu sefer biraz kalabalık olalım ne dersiniz? 

       Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum, hadi bakalım...

       Sevgiyle kalın canlarım…


 

35 yorum:

  1. 29 Mayıs Cumartesi günü saat 14.00'ü not ettim umarım bir aksilik çıkmaz:))

    YanıtlaSil
  2. Lolipucum senin için de erteledik biraz canım bekliyoruz umarı bu sefer kalabalık oluruz canım.

    Ayrıca mümkünse bloglar da duyursak daha iyiolur diye düşünüyorum. Yine de sizler bilirsiniz canlarım...

    YanıtlaSil
  3. Sibel'ciğim Park Bulvar yerine Mado'da buluşsak daha iyi olmaz mı? Hem havalar ısınıyor dediğin gibi dışarıda oturma şansımız da olur :) Ne dersin?

    YanıtlaSil
  4. Canım bu kez katılmayı çok isterim; inşallah bir engel çıkmaz. Yeri ve saati tam netleşince blogumda duyururum. Fikir senin olduğu için bloxxo ana sayfasındaki bölümde bir forum konusu açıp , katılımı çoğaltabilir, öneriler alabilirsin. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. canım; mesajını aldım. biz okullar kapanana kadar istanbulda oluyoruz, temmuz ağustos dönemi ankaraya evime geliyorum. maalesef katılamayacağım . herkese selam ve sevgilerimi iletirseniz çok memnun olurum. teşekkür ederim esen kalın

    YanıtlaSil
  6. Sibelciğim, yerde tarihte çok güzel bence. Gelmeyi çok istiyorum. Şu an bir engelim yok görünüyor umarım o zamanda olmazda Görüşürüz

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler davetiniz için.
    Ben ajandama yazdım.
    Umarım sizlerle olabilirim.

    YanıtlaSil
  8. ben mutlaka orda olucam bu sefer
    ama benim canavarı getirip getirmeme konusunda karasızım :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler tatlım ,ödülümü mutlulukla aldım..ne şanslısınız ,ben bu tarz buluşmalardan daha hiç nasibimi alamadım..eh darısı başıma gaari:)çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. heyoooo, ben o hafta İstanbul'da olcam diye üzüldüm önce ama sanırım 29 Mayıs sabahı Ankara'da olucam. Yani bir aksilik çıkmazsa gelirim. Yer ve tarih konusunda bir değişiklik olursa mail ya da yorum olarak yazarsanız sevinirim. Zira blogları takip etmekte sıkıntı çekiyorum. Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  11. Bulut gölgesinde duyurdum canım.
    Umarım bir aksilik çıkmaz ve sizinle olabilirim.

    YanıtlaSil
  12. bloğumda duyurdum bile Sibel.
    davetin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Bir Ankaralı blogger olarak bende aranızda olmaktan onur duyardım ancak haftasına taşınma durumum olduğundan, evle ilgili işlerim var.İşlerimin yoğunluğundan çok zaman ayıramasam da blog camiamıza,yine de gönlüm sizlerle.İnşaallah bir daha ki sefere kısmet olur.Sizlere iyi eğlenceler,hoş sohbetler ve tanışmalar diliyorum.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Tiryakicim teşekkürler canım ben de başka şekillerde duyuru yapmayı planlıyorum...

    Yeşimcim oraya da baktım ama cumartesi rezerve edemiyoruz dediler hepimiz ayrı ayrı oturmak zorunda kalırız diye istemedim orayı canım...

    Elifcim bloxoo'ya dediğin gibi forum açıcam, önerin için kocaman teşekkürler canım...

    Gülsencim gelsen ne iyi olurdu ama olsun bir daha ki sefere yani yaza inş.

    Kedicim bekliyorum güzelim...

    Tülin ablacım yaptıkların için kocaman kocaman teşekkürler, bekliyorum güzelim...

    Aşkımcım bekliyorum...

    Leyyacım sevgiler canım, umarım sen de buluşmalara katılırsın canım.

    Embircim senin de gelmene inan çok sevindim canım bekliyorum...

    Mehtapcım sonraki buluşmamızda seni muhakkak bekliyorum canım, kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
  15. Sibel'ciğim, canım inşallah sizlerle olacağım o gün :) Blogumda duyurmak için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Tiryakinin nazik davetini aldım.Sizlerle bir aksilik olmazsa birlikte olmak isterim.Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  17. Yeşimcim ben de heyecanlanıyorum canım.

    Aidacım bekliyoruz canım..

    YanıtlaSil
  18. Sibelciğim sana söylemiştim ama yinede burda tekrarlayayım. Valla geliyorum da büyük ihtimal benim böceklerde olacak. Sizinkiler de geliyor di mi?

    YanıtlaSil
  19. Ayyy senin böcekleri severim ben, benimki gelmeyecek babasıyla kalacak ama çocuklarını getiren arkadaşlar olacak, onun için no problem şekerim...

    YanıtlaSil
  20. bu buluşmanızda bi ankararalı olarak bende katılmayı isterim bir maruzatım cıkmazsa

    YanıtlaSil
  21. Sibelcim,ayın 29unda,eşimin kuzeninin nikahı var tatlım yaaa:(nikah kısa sürer,katılabilirim diye düşünüyordum ama nikah sonrası yemek olacakmış,inş.bir sonraki buluşmaya katılırım...

    YanıtlaSil
  22. Gizli hazinelerim bekleriz sizi de...

    Şükrancım olsun sonraki buluşmada muhakkak bekleriz... Bu arada hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  23. essracım muhakkak bekliyoruz canım yoksa ağlarım bak ühü ühüüü ...

    YanıtlaSil
  24. selam kızlarr aa bende gelecem inşaallah ayy bend eduyurayım ne güzel .bizler devam ediyoruz 3- 5 ankaralı blogcular buluşmasına 4 yıl dır ama bizler evlermizde buluşuyoduk dışarda buluşmayı planlıyoduk sizinki güzel olmuş hep beraber buluşuruz inşaallah bak canım eğer yer veya tarih konusunda değişiklik olursa mutlaka haberim olsun bend etanıdığım blogcu arkadaşlara haber vereyim şimdiden iyi günlerr-benim iki tane bloğum birisi -nerimandaninciler- öteki nerimaninmutfagi

    YanıtlaSil
  25. Geleceğinize çok sevinirim Neriman hanım, sizi ve arkadaşlarınızı sevgiyle bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  26. Güzel bir aktivite. Buluşma yerini bilmiyorum.Daha önce hiç gitmedim.

    Yeşim hanımın dediği gibi Ziyagökalp caddesindeki Mado'da olursa iyi olur bahçesi de var.

    Eğer bir aksilik çıkmazsa gelirim.
    Selamlar.
    <:))

    YanıtlaSil
  27. Canım, mailine yanıt yazdım. Bu haftasonu, Açık Öğretim Sınavlarında görevim var. Ama aklım sizde olacak.Haber verdiğin için çok teşekkürler...Annem de burda. Onu alıp gelirdim. Sizi görmeyi çok istiyordum...Kısmet... Ama duyurunuzu bloğumda yayınlayacağım....OOooo kimler de Ankara'daymış.Belki de omuz omuza geçmişizdir kaç kere.:((((

    YanıtlaSil
  28. Hayatım, duyurunu yayınladım. Size mutlu bir gün dilerim.:((((
    http://ufuk-aysaatleri.blogspot.com/2010/05/ankarali-blogcular-bulusmasi.html

    YanıtlaSil
  29. Mayricim, Mado haftasonları rezervasyon yapmıyormuş yoksa bahçeli olduğu için benim de ilk tercihim orasıydı.

    Ufuk ablacım teşekkürler, keşke sen de olsaydın...

    Üzülme Rümeysa başka zamana inş.

    YanıtlaSil
  30. Kaç kişi oluyoruz Sibel?

    YanıtlaSil
  31. Ablacım tahmini 17-20 arasında kişi olacak. Umarım daha da kalabalık oluruz...

    YanıtlaSil
  32. I just added your website on my blogroll. I may come back later on to check out updates. Excellent information!

    YanıtlaSil
  33. I just added your website on my blogroll. Really enjoyed reading through. Excellent information!

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...