RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

25 Mayıs 2010 Salı

Biraz Geç Kalmış Post: Yiğit’in Sarı Fili


     Merhaba arkadaşlar, hatırlarsanız Yiğit izlediği bir film üzerine benden oyuncak bir fil istemişti ve ben de sizlerden fil şablonu istemiştim (kısır döngü gibi oldu, herkes birilerinden bir şey istemiş :D) Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ederim, sayenizde çok güzel bir şablon buldum ama çok küçüktü ben de onu elimden geldiğince büyük çizmeye çalıştım. 



       Eski yüz havlum vardı (tabii atamadım) ben de onu bu şekilde değerlendireyim dedim ve fil kardeşin şablonunu havlunun üzerine iğneledim, biraz daha büyülterek çizdim. Önce kulaklar için yerlerini kestim, tabi dikiş bilmeyen acemi biri olarak filin kulaklarını tersten dikmişim, onları sökmek zamanımı aldı, ayrıca bu fili yaparken sökme yanılma yoluyla bayağı incelik öğrendim artık :D 



      Filin kenarlarından ayaklarının ortasına kadar tersten diktim, düzünü çevirdim, burun ve kuyruk kısmını ortaya çıkardım. Gözünü kırmızı düğmelerden yapayım dedim,  şeffaf düğmelerim vardı ben de iki tanesine kırmızı oje sürdüm, kuruyunca gözlerini diktim. 
 
 
      Bir yastıktan kalma elyafım vardı, onu da içine iyice doldurup kalan yerlerini de elimle diktim, işte karşınızda Yiğit’imin fili...


       Gerçi tamamen bitince hatalar ortaya çıktı, biraz da çirkin oldu gibi sanki “Buz Devri” filmindeki mamuta benzedi :D kafası biraz büyük oldu, filin hortumunun altından biraz kavis vermeliydim daha güzel dururdu ama olsun oğluşum filini çok sevdi ya o bana yeter… Yiğit fili eline aldı ve “Anne bana fil yaptın, şeşekküley” dedi, daha ne isteyebilirim ki :D

     Bu sevimli fil ile hem evdeki atamadığım eşyalarımı değerlendirdim hem oğluşuma istediği bir oyuncak yaptım, hem de bu sayede yeni bir uğraşım oldu… Gerçi başka bir oyuncak diker miyim? Uzunca bir süre dikmem herhalde ama yine de orasını zaman gösterir. 

    Benden şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın canlarım…

12 yorum:

  1. SİBELCİM SÜPER BİR FİKİR....HARİKA OLMUŞ...ELLERİNE SAĞLIK TATLIM...

    YanıtlaSil
  2. sibelciğim ellerine sağlık ben caillou dikmeye çelışmıştım neyse aldıkda akıbetini kimse sormadı evden
    sizin blogger buluşmasını rüyamda gördüm Ankara'dayım ve gelmek aklıma gelmiyormuş diye, neyse bir ay kadar sonra inşallah geleceğim görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. Sibelcim ellerine sağlık canım, benim de böyle bir projem var bakalım İnş güzel olur. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. HAvlu güzel fikir kenarlardan normal kumaş gibi atmada yapmaz. Fİl çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Sibel hanım, çocuklarımızı mutlu etmek kadar güzel ne olabilir harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. canım harika olmuş:)))) ama evet, bence de buz devrindeki mamuta benzemiş biraz ama olsun daha güzel olmuş:))))ne güzel fikir, bak yiğit de çok sevmiş, annesi emek verip yapmış oğluna tabi ki çok sever:))))
    sibelim çok özledim seni, ankaraya ilk geldiğimde ilk işim sana koşmak olacak haberin olsun:)))

    YanıtlaSil
  7. Burda önemli olan tek şey, Anahtar kelime ''şeşekküley'', herşeye değer:)))

    YanıtlaSil
  8. Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ederim canlarım.

    Dendencim hayırdır inşallah, kız yoksa sürpriz yapıp gelecek misin :D Canım benim.

    Moderator, evet kumaş gibi atma yapmıyor ama ince ince ipleri dökülüyor, kulaklarının etrafını iyice surfile yaptım dökülmesin diye...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel olmuş canım ellerine sağlık. Güle güle oynasın yakışıklı

    YanıtlaSil
  10. Canım güzel olmuş, neden beğenmiyorsun ki? Ben çok sevdim :) Yiğit Paşa güzel güzel oynasın :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Yeşimcim ama bu fil kardeş biraz şekilsiz oldu gibi geldi bana :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...