RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

25 Aralık 2009 Cuma

BİR ZAMANLAR BEN YAPMIŞTIM…

Bu orta sehpa örtümü (şömentabla da deniyormuş) 2007 yılının başında yapmıştım. O zamanlar hamileydim ve vakit geçirmek için Bel-Mek kursuna gidiyordum. Çok güzel zamanım geçti orada, arkadaşlıklar, eğlenceler, herkesin kendine göre yaptığı el işleri çok zevkliydi, hiç unutamam.

Kullanışlı, şık ve hediyelik el emeği ürünler yapmayı öğrendim, bu örtü onlardan sadece biri. Zevkli, üretken ve her şeyi değerlendiren hocamız vardı sağ olsun, bu sehpa örtüsünü yapmayı bana o öğretti.

Bu şömentablanın kumaşı meydani, kenar süslemeleri de eşimin babaannesinden kalma eski bir yastık kılıfının işlemeleri.


Onları önce tutkal ile şekillendirip kestim (kumaş atmasın diye), kumaşa diktim.


Üzerlerini de hint puluyla işledim.

Örtünün uçlarına da iri boncuklar taktım.

Arkasını da astarladım işte size gururla “ben yaptım” dediğim şömentablam. Fotoğraf boyutları sebebiyle pek net görünmüyor, kusura bakmayın


Bunu görenler “aaa bunu sen mi yaptın?” diyorlar, valla ben yaptım.



Fotoğraflar:
Muratte, Artzel Photography


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...