RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

25 Aralık 2009 Cuma

SEPET YENİLEME ...


Bu aslında yılbaşı sepeti idi, hani o içinde çikolata, cips, içki, mum vs. bulunan sepetler var ya ondan, hediye gelmişti.

Geçen sene oğlumun odasında duruyordu, oyuncaklarını koysun diye. Tabii oğlum sepeti yok etme çalışmalarına başlayınca bende nasıl değerlendirsem diye düşünmeye başladım.

Sakallı ip aldım, çevresini ve sap kısmını düz örgü ile ördüm, sepete ayarlayıp diktim. Çok hoş bir sepet oldu, ben de hemen örgü sepeti yaptım. İçine iplerimi, makasımı, iğnelerimi, örgülerimi koyuyorum, hem derli toplu oluyor hem de şık duruyor.

Aslında biraz daha süslemem lazımdı ama şimdilik bu yeter, ileride nasılsa üzerine bir şeyler yaparım.


Fotoğraflar:
Muratte, Artzel Photography

1 yorum:

  1. merhaba :) ben bişey sorucam benim kızım wınx çok seviyor evde kızımın eski bir kelebek kanadı var hani o bükülen telden olanlardan ondan nasıl bişey çıkarırım acaba barbie bebegine wınx gibi kanat yapmak istiyorum bi fikrin varmıdır acaba boş oturmaktansa ortaya bişeyler çıkarmak iyidir bu sepete ayrıca bayıldım bende evdeki sepetimi yenileyecegim çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...