RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

1 Temmuz 2012 Pazar

Çekiliş Sonucu…

    Merhaba arkadaşlar, sizleri fazla bekletmeden çekilişin sonucunu söyleyeyim… Biraz beklettim ama kusura bakmayın güzeller, hafta sonu malum misafirler, nikâh, düğün, bir de arada migren hepsi birlikte karışınca bu güne geldik :D

     Çekiliş sonucunu random.org ile yaptım, hemen resmini çektim ve sizlerle paylaşıyorum canlarım…

   Ve kazanannnn 11 numarada yorum bırakan arkadaşımız “Meralhobiart” :D Sevimli kuşum İstanbul’a gidiyor :D

     Bu hediyem kime çıkarsa çıksın sevinirdim ama Meralciğime ayrı sevindim diyebilirim, İstanbul’a gittiğimde görüşmek istediğim bir arkadaşım :D Aynı hobileri yapıp, aynı dilden konuşuyoruz, inşallah yüzyüze de görüşürüz Meralcim :D

     En kısa zamanda bana iletişim bilgilerini gönderirsen ben de hemen sana hediyeni gönderirim canım. Hediyeni de güzel günlerde kullan sevgili arkadaşım.

    Haftaya yeni bir hediye çekilişi ile karşınızdayım inşallah, beni izlemeye devam edin… Hem de farklı bir hediye vermeyi düşünüyorum bu sefer :D 

    Sevgiyle kalın canlarım…

10 yorum:

  1. Kuş izmire gelmedi ama tebriklerimiz İstanbula gitsin kanatlarında:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki İzmir'e de uçar güzelim bell mi olur :D Sevgiler...

      Sil
  2. Şu meralhobiart ne şanslı,Maaşallah! Benim çekilişimde de o kazanmıştı ;)Tebrik ediyorum..SEVGİLER! ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temiz kalbi sayesinde bence :D Hep böyle şanslı olsun inş. Sevgiler Miraycım...

      Sil
  3. Çok çok teşekkür ederim Sibelcim öyle çok sevindim ki anlatamam.miraycım haklı onun güzel kaftanlarıda bana geldi onlarıda bu güzel kuş gibi çok istemiştim bunun adına şansmı desek yoksa gönül bağı mı desek bilemedim. seni ve diğer blog arkadaşlarım çok seviyorum iyi ki varsınız.
    İnşallah Allah nasip eder de buluşuruz dağ dağa kavuşmaz ama insan insana kavuşurmuş:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel yüreğin sayesinde böyle istediklerini kazanıyorsun... Şansın hep böyle daim olsun arkadaşım biz de iyi ki seni tanıdık Meralcim sevgiyle kal. Ayrıca iyi tatiller :D

      Sil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...