RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

15 Temmuz 2012 Pazar

Minik Ahşap Tombaklarım - 2

    Merhaba arkadaşlar, kısa tatilimden döndüm, malum sıcaklardan dolayı dün de migren ile boğuştum ve sizlerin yanına geldim :D Nasılsınız güzel arkadaşlarım? Hepiniz iyisinizdir inşallah…


    Sizlere gitmeden önce yaptığım minik ahşap tombaklarımı göstereyim canlarım… Önceden de yaptığım ve burada da yazdığım minik sevimli tombaklarımın devamını yaptım, ben bu işi pek sevdim, sizlere de tavsiye ederim. 

   Eşime kavak levhadan kestirdiğim oval ahşapları taffy rengine boyayıp üzerine de minik çiçekli transferlerimi yaptım… Kenarlarına sticker yapıştırıp arkasına da asmak için kurdele yapıştırdım ve karşınızda sevimli hediyelik tombaklarım :D Nasıl olmuşlar? Bu süs tombakları hediye götürmek için yaptım, bakalım kimlere gidecekler :D Vaktim oldukça devamını yapacağım inşallah…


 
   Bir de geçen hafta Nerimandan İnciler blogunun sahibesi Neriman abla ile gittiğimiz sevgili arkadaşımız Tiryaki Hobi blogunun sahibesi Birgül’de bana kendi tasarımı, el emeği bu buzdolabı süsünü hediye etti sağolsun, ne şirin di mi :D hemen astım dolabıma, yeri gelmişken bunu da yazayım buradan da teşekkür edeyim dedim arkadaşıma :D



   Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın canlarım…

12 yorum:

  1. sibelciğim çok geçmiş olsun.migren sinir bir olaydır.babam da vardı tuttumu dünyası kararırdı.tombaklarına da bayıldım canım ellerine sağlık çok öptümmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, migren çok kötü bir hastalık allah kimseye vermesin... Benim de gözüm kimseyi görmüyor migrende vallahi, sevgiyle kal ablacım. Öpüldün...

      Sil
  2. hediyende çok güzelmiş güle güle kullan canım.yaptıklarında harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Tombakların çok güzeller hediye edilen çok sevinecek :) emeklerine sağlık .Buzdolabı magnetinde çok şeker Tiryakihobinin emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ya nasıl şeker ve güzel olmuşlar anlatamam ellerinize sağlıkk sevgilerle... bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şebnem, bloguma hoş geldin güzelim, ben de iade-i ziyaret ettim :D Sevgiler...

      Sil
  5. Bunların adı tombak mıymış, bak bişi daha öğrendim :))
    Ben odunları dilimletip resim yapardım üzerine bir zamanlar, onlar da tombak mı oluyorlardı?
    Çok cici olmuş, ben gene odun dilimleteyim, artık dekopaj var resimle uğraşamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kursta böyle transfer ve dekupaj yaparak oluşturduğumuz duvar objelerine de tombak diyoruz. Asıl tombak seramik olanının adı ama bu da aynı görevi gördüğü için biz ona da tombak diyoruz ablacım. Kolay gelsin teşekkür ederim ayrıca :D Öpüldün...

      Sil
  6. o kadar güzel ve ilgi çekici bir bloga sahipsiniz ki, ayrılamıyorum sayfanızdan... her biri emek kokan inanılmaz güzellikte çalışmalarınız var... emeğinize sağlık...
    sevgiler,
    Gizem...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Gizemcim bu güzel yorumunla beni çok sevindirdin ama ben size öyle duyguar yaşatıyorsam ne mutlu bana :D

    Sevgiyle kal teşekkürler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...